Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Noen som vet om nettsider som selger denne billig? Gjerne utenlandske. Synes de er så dyre her i norge.
playground princess Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er enig! VELDIG dyre i norge i forhold til England f.eks! (Er merke britisk eller nederlandsk? eller ingen av delene?) Jeg skulle til å bestille fra en britisk side, men etter å ha lagt på porto + mva så ble det nesten norsk pris. Må vi betale toll også? Trodde det bare var toll på klær og mat, men dette er jo litt klær...?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 vet ikke om dette vil gjelde akkurat denne men... jeg har handlet barneutstyr fra tyskland, og det var helt uten toll, kostet 200 kr i frakt tror jeg.det skal være tollfritt på barneutstyr..er jo barneutstyr dette?=)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har ikke peiling. Men når jeg bestilte meg et par ska en gang, da slapp jeg toll ja. Blir kanskje litt i frakt ja. Hvilken britisk side var du inne på da?
playground princess Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Jeg var inne på flere sider, men de billigste sendte bare innen uk. monkeyshine.co.uk sender til norge. Shelter'en koster £45 og £22,12 (!) i porto. Når vi må betale mva for totalsum så er det plutselig ikke billig lenger =) Tror jeg skal ha ørene på stilk, høre etter om det ikke er noen som skal til england snart
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Ja, hvis den blir så og si like dyr, så er vitsen borte. Går an å ønske seg i barselgave da. At flere legger sammen f.eks. =)
playground princess Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Det er sant! =) Hva koster den der du bor?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Den koster 799kr. Men den nye fargen, brun, koster 899kr. Synes elvfølgelig den var finest da. Enn hos deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå