Moneric Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hvor kan jeg ta vanlig, privat UL i Sandvika? Noen med gode erfaringer?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 vel hva med ultralydklinikken i sandvika? vi var veldig fornøyde
Moneric Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er ikke kommet langt nok til at jeg vil ha 3D-ul. Har de også vanlig UL der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå