Gå til innhold

matmuffins i foreldre og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så oppskriften på matmuffins med feta ost osv på et venteværelse.

Kan noen væææær så snill legge ut oppskriften??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne jeg, det hørtes godt ut :o)

Skrevet

Jeg så en oppskrift hos frisøren i går, i KK, den var sånn:

2 dl sammalt hvetemel

2 dl hvetemel

1,5 ts bakepulver

2 ss olje

4 dl skummet kulturmelk

Dette skulle man blande sammen, også skulle man ha i skinke, revet ost, persille og vårløk (tror jeg det var).

Fyllet kan man jo variere som man vil, hvis du vil ha i fetaost, er det sikkert godt med oliven også for eks.

Dette var nok til ca 9 store muffins, så det er sikkert lurt å hvertfal dobble oppskriften.

Ikke helt presis oppskrift, men hvor mye fyll man vil ha i er jo opp til hver enkelt :-) Jeg skal hvertfall prøve denne!

Skrevet

Var det ikke egg i oppskriften?

Skrevet

Dytter=)

Skrevet

Siden noen sådde tvil om hvorvidt det skal være egg tør jeg ikke begi meg ut på det ennå...

Noen som har foreldre og barn?

Skrevet

Jeg har forsåvidt bladene men aner ikke hvilket nummer dette skulle stå i? Har ikke fått lest alle så nøye i det siste da det har vært en litt travel vinter..... har du peiling på sånn ca hvilket nr det står i så skal jeg se om jeg kanskje har det.

Skrevet

Uff, det var det da, jeg leser aldri det bladet så jeg rakk bare å kaste ett blikk i det, men lurer på om det var en reportasje om en mamma med ME i det...

Skrevet

Man trenger vel ikke egg når det er bakepulver eller andre hevemidler i...?

Skrevet

Kanskje ikke. Bare et spørsmål siden de aller fleste muffinsoppskrifter jeg har sett har inneholdt egg.

Men som sagt: et spørsmål, ikke en påstand.

Skrevet

Beklager, jeg fant ikke oppskriften, jeg mangler nr 9, 10 og 11 fra i høst pga at forlaget ikke klarte å oppdatere adressen min i databasen da jeg flyttet ifjor, enda jeg sendte to mail med ny adresse... Så vet ikke om den stod i ett av de bladene. Håper du fant en oppskrift på linken til meg og lille vampyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...