Verdens tøffeste mamma Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Har vært medlem i noen år.. Først BIM.. Var mye kosligere her før. Jeg synes at det er så mange som er så stygge med andre her inne.. Jeg er sjokket over hvor mange "besserwissere" det er her inne. Som kan fortelle andre at det de gjør rett og slett er feil og at de selv aaaaaaaaldri hadde gjort det samme, ergo er det feil. Og ikke bare feil, nei, på grensen til barnemishandling!! Hvis noen spør om noe dumt, så la vær svar da, enn å slenge dritt!! Ser også ut til at når en begynner så hiver andre seg på. Skikkelig mobbe-mentalitet.. Mange av de som slenger tundt seg med meninger og kvasse kommentarer, tåler veeeldig lite tilbake.. :-) Så mange som virker så sinte her... Send ut gode tanker og dere får gode tanker!! What goes around,comes around!! :-) Ha en ellers flott søndag!!!!
~sjiraff~ Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har nå hengt her noen år og kan ikke huske at det var noe bedre før...
MamiMaribel Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Neida, tror heller ikke det var bedre før, hehe. Det har nå alltid vært litt usivilisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå