Collette Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Testet meg i dag morges og fikk en rosa og en grå helt tydelig strek. Skal ikke begge være rosa? Fikk testen av en venninne og har ikke bruksanvisningen. Strekene sto også ganske langt fra hverandre, så mulig det var fargesøl..
tuppa prøvd lenge Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 ikke det at jeg veit noe om det men åssen test var det?:-)
Stolt mamma og englemamma Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Hvis det kommer 2 streker frem på testen, er den positiv. Testen har funnet HCG-hormon i urinen, som betyr at du med stor sannsynlighet er gravid. Fargeintensiteten på teststreken kan variere avhengig av konsentrasjonen av HCG-hormonet. Hvis teststreken er svakt farget anbefales det å ta en ny test innen 48 timer. dette står i bruksanvisningen.. står ingenting med farge!! så da er du kanskje gravid da???
Stolt mamma og englemamma Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Spørsmål & svar Det er en stor fargeforskjell mellom kontrollstreken på de forskjellige testene jeg har tatt. Er det en årsak til dette? Nei. Forskjellen på fargen på kontrollstreken har ingen betydning for resultatet. dette og stod der:D
Collette Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg vet bare at den var bestilt fra billigetester.no og at det var en strimmel-test. :-)
Collette Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 Ja, jeg vet ikke. Fant en bruksanvisning på nettet nå og gravid-streken sto nærmere kontrollstreken enn på testen min. Har en QR-test liggende, så tror jeg tester med den i morgen tidlig. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå