Gå til innhold

bæremeis,noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 7,5 mnd gammel. Det jeg lurer på er om hun da kan sitte i bæremeis? Hun har så vidt begynt å sette seg selv ned på stumpen...M er ikke hver dag hun gjør det. Hvor lenge kan hun evt sitte i bæremeis sammenhengende?

Vi har så lyst å ta oss en gåtur sammen i dag:) har også bæresjal slik at hun kan ligge i d.M er mest praktisk m en bæremeis.

Alle svar mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen erfaring??

Skrevet

De sier at du ikke bør begynne å bruke bæremeis før barnet selv kan sette seg opp og nærmer seg ett år. Det kan fort bli forlasning for barnet før denne tiden...

Skrevet

Har hørt at de ikke skal sitte i bæremeis lengre om gangen en de kan sitte selv på gulvet. Høres ikke ut som det blir lange turen på deg enda:)

Skrevet

Gutten vår på 8 mnd sitter fin i bæremeisen i 30-40 minutt.....så tar vi en pause og han får kose seg på fanget eller på bakken og etterpå 30-40 minutt. Vi har bergans bæremeis.

Skrevet

Jeg ville aldri hatt en 7,5 mnd gammel baby i bæremeis. De sitter ikke godt der er stor belsatning på rygg og hofter. Sovner h*n i bæremeisen er det ikke noe som støtter opp, om du skjønner hva jeg mener.

Ville heller investert i sjal, mei tai eller en formsydd bæresele.

Gå inn på tettinntil.no der er det mange som selger brukt. Og du får gode tips om hva som vil passe dere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...