MaRiAnNe_85 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jenta mi er 7,5 mnd gammel. Det jeg lurer på er om hun da kan sitte i bæremeis? Hun har så vidt begynt å sette seg selv ned på stumpen...M er ikke hver dag hun gjør det. Hvor lenge kan hun evt sitte i bæremeis sammenhengende? Vi har så lyst å ta oss en gåtur sammen i dag:) har også bæresjal slik at hun kan ligge i d.M er mest praktisk m en bæremeis. Alle svar mottas med takk:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 De sier at du ikke bør begynne å bruke bæremeis før barnet selv kan sette seg opp og nærmer seg ett år. Det kan fort bli forlasning for barnet før denne tiden...
Kate77 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Har hørt at de ikke skal sitte i bæremeis lengre om gangen en de kan sitte selv på gulvet. Høres ikke ut som det blir lange turen på deg enda:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Gutten vår på 8 mnd sitter fin i bæremeisen i 30-40 minutt.....så tar vi en pause og han får kose seg på fanget eller på bakken og etterpå 30-40 minutt. Vi har bergans bæremeis.
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg ville aldri hatt en 7,5 mnd gammel baby i bæremeis. De sitter ikke godt der er stor belsatning på rygg og hofter. Sovner h*n i bæremeisen er det ikke noe som støtter opp, om du skjønner hva jeg mener. Ville heller investert i sjal, mei tai eller en formsydd bæresele. Gå inn på tettinntil.no der er det mange som selger brukt. Og du får gode tips om hva som vil passe dere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå