Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som hvet hvor langt man må værepå vei for å ta vanlig UL?! eller når de tar innvending Ul?!

er 7+2 på vei... hadde en minimaal blødning på fredags morgen men kunne gjerne tenkt meg å vite om alt er i orden eller ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jee var på tidlig ul når jeg var 7+0, og da måtte di ta en innvendig ul... det var for lite til å se på utvendig....

Skrevet

det er som en GU eller?!

Skrevet

ja det er det.... var veldig fasinerende å se det lille gulle på 1,1cm.... lignet en peanutt, så nå kaller sambo den for polly... hehe!!

Skrevet

hehe :) greit med et kallenavn :)

dere hørte hjertelyd også eller?! er veldig spent på om jeg får time og om alt står bra til inni der :)

Skrevet

jeg hørte ikke hjertelyden, men hun sa alt var bra... hun var i grunnen ganske dum hun som undersøkte meg, for hun sa ingenting. hun kjørte sitt eget løp, mens jeg snakka med en annen doktor. så ble litt snytt, for plutselig var hun ferdig. men hun sa nå at alt var fint =) skal på ny ul 16.april, satser på å høre hjertelyd da =)

det er ganske betryggende å få et svar ja, man går liksom og lurer hele tiden...

du må ha lykke til =)=)

Skrevet

går dere alene på tidlig ul eller har dere med kjæresten?

Skrevet

Jeg pleier å ha med min mann:-) skal prøve å få tidlig ul igjennom jm...vill vite at alt er bra

Skrevet

skal ha med kjæresten om det passa for han!... :) ringe i morga og bestille.... spent på om alt er bra med den lille i magen etter blødning på fredag... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...