Madamina Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg som har så lyst til å komme i form og bli sterkere. Blir bare så kvalm når jeg trener og har etter å ha lest litt skjønt at man ikke skal satse på å komme i bedre form under et svangerskap men veldikeholde den formen man har. Synes egentlig dette er litt rart. Men det er jo ikke noe poeng å være medlem på et senter hvis man skal ta alt i utrolig langsomt tempo. Tredemølle kan jeg stå på hjemme. Søren og. Tjukk og slapp... (11+5, 84 kilo og 173cm, vil ikke over 100kilo denne gang og spiser slett ikke mye).
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Er ikke hva jeg har fått beskjed om...ikke at jeg skal trene så jeg sliter meg ut, men er jo kjempegunstig å trene når man er gravid. Jeg satser på grå timer, pilates osv. samt bruke den ellipsen og noe styrketrening. Selv om man ikke skal slanke seg så er det jo kjempeviktig å se etter kroppen sin og passe på at det ikke blir ltfor mange kg ekstra, i tillegg er det jo mye lettere og fortsette etter fødselen. Nei ikke si opp, snakk med lege/jordmor og i tillegg de som jobber der, få et opplegg som passer deg.
husmus &2 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har overhode ingen planer om å gi opp spinningen på Elixia, det er da bare sunt å trene. Så sant man ikke overdriver fullstendig!
Stoltest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Så en spin 2 time på 60 min. er akseptabel trening? (er i uke 7). Vil ikke gi opp spinningen jeg heller nemli..
PiaL Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har fått beskjed av legen å leve helt som normalt. Man er ikke syk eller noe når man er gravid, var det han sa til meg. Derfor spurte jeg en PT på Elixia, og hun sa at jeg gjerne måtte trene, men ikke yte mer enn 80 prosent. Du skal heller ikke øke formen din, så ikke legge på noe særlig med vekter, mer enn du bruker fra før. I tillegg har de. på senteret, sagt at jeg skal holde meg unna aerobic-timer, særlig de med mye hopp og sprett. Jeg trener fortsatt 4-5 ganger i uken. Varmer opp med xycling og trener gjerne styrke etterpå, så jeg trener fort en time- halvannen. Det jeg passer på er at jeg ikke sliter meg ut, og at jeg drikker masse vann - dobbelt så mye som tidligere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå