Nobba Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Synes middagen forandrer konsistens etter at den har vært fryst.. blir mer kornete... Noen med samme erfaring? Min ville ikke spise middagen som hadde vært fryst, men slukte den når den var nylaget.... Dere som lager middagen selv.. lager dere hver dag??
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har laget store porsjoner og frosset ned. Har egentlig ikke tenkt på at konsistensen endres, men har du hatt olje i maten. Føler det hjelper på konsistensen, maten blir mere pureaktig liksom.
Tia med 2 ♀ Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Vi pleide å lage masse å fryse ned, nå for tiden spiser ho det samme som oss 90% av tiden og får glass de få gangene som vi har noe som ikke passer små mager. Jenta mi reagerte aldri på om maten hadde vært fryst så har aldri tenkt over at det forandrer konsistens.
Nobba Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 jeg har brukt margarin, ikke olje.. kanskje det er det som er forskjellen..?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Ja, den endrer konsistens. Gjør iallfall det for meg. Men jeg kjører den en gang til med håndmixer og litt vann før jeg gir henne den, og da blir den som før!
Sommerfugl78 Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Jeg blander i litt MME før servering, så blir den litt bedre i konststensen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå