Gå til innhold

Noen som bor på kampen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å flytte dit. Hvordan er skole og nærmiljø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal flytte i nærheten av Kampen om en liten stund, men der tilhører vi Hasle skole. Kampen skole har et veldig godt rykte. Gå inn på hjemmesiden deres og les litt mer om skolen. Alle skoler i Oslo har det og hvis du ikke finnerden kan du gå om utdanningsetatens sin side.

Kampen er kjempekoselig, håper det bare blir litt flere kafeer der snart.. Trenger en kafe å trille til, til høsten..

Skrevet

Har vært å sett på hjemmesiden til skolen. Vi bor ikke så langt fra der nå men det er for langt til at barna kan fortsette på den skolen de går på.

Flere som har noe å si om kampen?

Skrevet

Min bror bor på Kampen, og det er veldig barnevennlig i nærheten der, med en fin park, barnehage og barnepark, samt lekeplass. Vet ikke noe særlig om skole der dessverre, men området i seg selv er virkelig flott. Har selv bodd to andre steder i Oslo, og ingen av de stedene kunne jeg tenkt meg å ha bodd med barn, men Kampen ville jeg kunne vurdert :)

Skrevet

Vi bor på Kampen, og trives utrolig godt. Gangavstand til alt. Skolen vet jeg ikke noe om iom at vi ikke har barn i skolepliktig alder ennå. Kampen er det beste stedet i byen. Mange barnehager, barnebondegård, parker. Det eneste er at det ikke finnes så mange litt større leiligheter, flest 2-roms. Så nå når barn nr 2 kommer i juni, så vurderer vi å flytte på oss. Dessverre.

Skrevet

jeg har bodd der og jobbet i tre av barnehagene der. Kjempekoselig på kampen.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...