Tommage♀♂ Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Føler at jeg kommer skikklig i gang nå! Hatt den nesten 2 uker, men ikke tatt så lang økt før. Nå skal jeg ta en runde til i kveld, og prøve å fortsette sånn fremover *ber om viljestyrke*
petite fleur Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Hvordan KLARER du det? *misunnelig* Jeg suger skikkelig når det gjelder den rockinga, den detter ned etter bare 1 minutt...*surmule*
Tommage♀♂ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har sports-hoopen, ikke acu-hoopen, det har sikkert mye å si. Min har ikke de bumpene på innsiden. Klarte bare et minutt og to den første uka jeg også, og med en diger blåveid på venstre sideflesk var det ikke akuratt behagelig, hehe;) Men nå er den snart helt borte og det er ikke vondt lenger=)
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 wow!!!!!!!! så bra!!!!!!!!!!! gleder meg å til å få min! regner med den kommer til uka =)
F-mor Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 imponert... så klarer du å skrive på dataen samtidig.... hehe... syns jeg ser seg.... hihi Men seriøst, du er kjempeflink!!
Fire småtroll Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Oi, så flink du er... Har ikke tålmodighet til å stå så lenge jeg, de siste dagene har det bare blitt 10 min totalt. 5 min mot klokka og 5 min med klokka rundt og rundt og rundt..... Men merker tydelig at en bruker musklene rundt der da :-)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Nå har jeg i lengre tid lest om alle de rockering-innleggene her uten å bry meg...hehe, men nå må jeg bare spørre... Er dette en annerledes rockering enn det man får kjøpt i vanlige lekebutikker? Bedre og lettere å få til å rocke eller? Har mye på sidene og magen som skal bort...hjelper dette? Er det lett å få til eller mister man bare rockeringen hele tiden? Hvor lenge pr dag er det optimalt å rocke? Mange spørsmål, men håper dere vil svare meg...kanskje til og med legge ved en nettside hvor man får kjøpt disse rockeringene...
Tommage♀♂ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har ALDRI kunnet rocke, men me denne er det ganske enkelt. Den er så tung at den holder seg oppe bare ved litt bevegelse=) http://www.sports-hoop.com/ Jeg har sportshoopen, tror alle de andre har acu-hoopen
<3Lykkelig<3 Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Min rockering venter på meg hihi den ligger på postkontoret, så den skal hentes imorgen, jeg gleder meg.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Tusen takk for svar=) Er det slik at man må velge en ring innenfor det man veier? Og hvor mange kg er lbs.? Hehe, er såååå grønn på dette=)
Tommage♀♂ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2008 Tror du kan dele det på 2. 100lbs er ca 50 kg=) http://www.sports-hoop.com/main_howtochoose.html Her finner du anbefalinger
Tingelingelate med to tomater Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Ah...tusen takk for svar=)=) Et siste spørsmål: Hvor mye betalte du inkludert frakt da? Hehe, er så grønn på kurser og slikt. Engelsken min er ikke noe å skryte av den heller=)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Åh...ikke mer...så bra da=) Godt mulig det kommer en rockering i hus her også gitt=) Tusen takk for svar=)
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 er det ingen norske nettsider som selger denne?? hørtes jo litt spennende og artig ut:) fjerner den mage og det "lille" ekstra på hoftene tro?
litakine og Theodor Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 joda, rockeringen.no tror jeg den het... men der koster den 699+frakt, mot de 330 jeg betalte fra USA
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 oisann,det var stor forskjell...tok det lang tid før den kom fra usa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå