maya123 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Sitter å grubler på hvilke bordkort vi skal ha. Har kommet fram til at vi har lyst på små pakker som bordkort, men om det blir mye styr i å med at folk kanskje forventer at det skal være noe i gaven? Holdt på å snakka om at det hadde vært moro å lagt en paracet i hver eske, men da blir jo kortet ødelagt når de pakker opp.. Hva mener dere? Hvilke bordkort skal dere ha?
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg vet ikke helt om jeg skjønner problemstillingen her men... Vi skal ha gaveesker og kjøper bånd til eskene og fester pakkelapp på. Pakkelappen blir selve bordkortet. Oppi eskene må det selvsagt ligge en gave, ellers er jo hele poenget borte... Det kan være alt i fra After Eight's, Love Hearts, og tyggis, til paracet oppi eskene - alt etter hva man har råd til og synes er gøy :-) Pakken blir jo selvsagt åpnet går jeg ut i fra, men jeg regner med at folk husker hvor de skal sitte etterpå. Alternativt kan man jo droppe pakkelappen og ha vanlige bordkort ved siden av. Uansett - det MÅ være noe oppi pakken - ellers virker det bare rart!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 jeg skal dele en sitron eller lime i båter og skrive navnet på skallet friskt og tøft, + sommerlig, syns jeg da... billig også, en får jo ut ihvertfall 4, kanskje 6 båter av en sitron også. fikk denne ideen etter å ha lest bryllupsmagasinet:)
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Her må jeg bare si at du kanskje bør sjekke at det ikke er noen av gjestene som har sitrusallergi? Jeg har selv både en forlover, en mor og en søster med sterk sitrusallergi. Moren min får migrene av sitrus - og måtte ha forlatt selskapslokalet, mens forloveren min og søsteren min får kraftig utslett av sitrus. Det er nok med lukten, de trenger ikke innta frukten. Selv vil jeg ikke kalle meg allergisk, men hvis det en mange som skreller appelsin i samme rom som meg, så får jeg ofte hodepine. Bare sånn for sikkerhetsskyld :-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 d har jeg ikke tenkt på... takk for innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå