TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg vil ha tanta på besøk nåååååå!!! Noen som vennligst kan sende henne over, for etter negativ test 10 dager over IKM så har jeg liten tro på at jeg kan være gravid! Har hatt bittebittelitt blodspor i utflodenen en gang i går og en gang i dag. Men det er snakk om at jeg virkelig må granske papiret... (beklager detaljer) mensmurringene har vært her siden 23. februar- det er 5 uker det! Det har vært litt forskjell på intensiteten i dem da. I går og i dag har de tatt seg opp igjen. ååååhhhh... jeg er lei! *sukk* og syyyyt og klaaaaag!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Hei! Du produserer ikke for lite HCG da? Hvis ikke TR dukker opp ville jeg kontaktet legen for en blodprøve. For det er ikke på alle at en graviditets test slår ut:) Lykke til!
tuppa prøvd lenge Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 uff...stakkars deg...føler med deg...sender en stoooor trøsteklem!:-) her sitter jeg å klager med mine 5 dager og så kommer du med dine 17 dager...føler meg litt dum nå:-p hehe håper du er gravid da og at du produserer hcg seeeeint!:-) hvis ikke du er det så håper jeg tanta kommer hvert øyeblikk:-) masse lykke til!
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 hmmmm... produserte litt sent med lillegutt, men ikke sååååå sent! Men da jeg mistet her for litt siden så testet jeg positivt to dager før IKM. Kanskje forskjellige fra svangerskap til svangerskap hvor fort man produserer? Føler meg ikke gravid lenger da... Hadde en periode hvor jeg følte meg sååååå gravid! Jaja... jeg får vente litt til å se om det blir noe ut av den bittelille fargen på noe av utfloden her... Kan jo være tegn på at tanta er i anmarsj. hvis ikke så skal jeg gjøre som du sier:o) Tusen takk for svar! Og masse lykke til til deg!
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Hihi... ikke tenk på det tuppa:o) Var frustrert på dag 5 jeg og! hihi... helt naturlig det vet du! Ja, vi kan jo håpe jeg er det, men jeg tror nok det toget er gått! MEN vi får håpe at du er det!!! ))) For hos deg kan det være fullt mulig vettu! Krysser fingre for deg jeg tuppa:o) Masse lykke til til deg! Og takk for lykkeønskninger:o)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Ja det kan jo være forskjellig fra svangerskap til svangerskap:) Men vi får håpe du er gravid da:o) Lykke til:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Denne var til *silje*spiresnart*
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2008 hehe... du skjønte det du;o) Ja, vi får se:o) Takk for svar! Og lykke til til deg:o)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Hehe, skjønte det ja:) Var koselig! Masse lykke til til deg å! Håper vi går over til 1.trim begge to! Hehe!
tuppa prøvd lenge Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 takk, takk for positive ord tussemor og lillegutt!:-) ønsker deg også masse lykke til og håper virkelig det ordner seg for deg og jakten på tanta!:-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det hadde vært koselig! Blir stadig fascinert over hvor gode jenter det er her inne... den tråden du laget hadde jeg virkelig sansen for:o) Vi rusler nok over i 1. trimester etterhvert alle sammen! klemmer
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Må prøve å få opp humøret og sånn for oss som sliter vettu:o) Ja, vi gjør nok det når vi minst venter det! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå