Beibifot er blitt Storebror Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hva er det som står på "menyen" i dette trimesteret ) Gleder meg til siste tiden her med dere jenter!! Lykke til alle sammen
morijuni Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Det føles ikke som siste innspurt, for det virker ueldelig lenge til babyen kommer fremdeles. Er 30 uker på veg og tiden går så sakte.. Ellers er det innkjøp, vondter og tegn på fødsel som står på menyen her. Barnevogner og navn er de fleste ferdig meg.. Velkommen skal du være..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå