Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Går det an uten å ødelegge det? Med valig maling eller hva? *barn av datagenerasjonen*
petite fleur Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Skulle tro det går fint? Hvis man bare er flink å maskere skikkelig?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 det går ann ja, men du må være ytterst forsiktig og ikke male i "sprekkene" mellom alle delene, noe som ofte resulterer i at det ikke blir spesielt pent... Har en vennine som malte sitt piano der hun demonterte det som gikk ann, og malte uten å male i sprekkene. Det ble IKKE pent da man kunne se det godt når man monterte det igjen.. Hun demonterte igjen og malte i sprekkene, noe som gjorde at det ble for trangt å montere og klangen på pianoet ble helt andereledes... Det hele endte med at hun måtte kaste piano...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå