Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an uten å ødelegge det? Med valig maling eller hva?

*barn av datagenerasjonen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro det går fint? Hvis man bare er flink å maskere skikkelig?

Skrevet

det går ann ja, men du må være ytterst forsiktig og ikke male i "sprekkene" mellom alle delene, noe som ofte resulterer i at det ikke blir spesielt pent... Har en vennine som malte sitt piano der hun demonterte det som gikk ann, og malte uten å male i sprekkene. Det ble IKKE pent da man kunne se det godt når man monterte det igjen.. Hun demonterte igjen og malte i sprekkene, noe som gjorde at det ble for trangt å montere og klangen på pianoet ble helt andereledes... Det hele endte med at hun måtte kaste piano... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...