Gå til innhold

Æsj!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat den gysslige vorte-tråden ut av minne da jeg oppdaget at jeg hadde hele foten full i sopp...

Ut av samme prinsipp som et myggstikk, klødde det jo ikke før det ble oppdaget.. *juck*

Så iallefall, jeg durte av sted til nærmeste apotek hvor jeg litt forlegent spørr etter krem til sopp. Selvfølgelig presiserte jeg at det var fotsopp det var snakk om.

Og like selvfølgelig som alt annet så må jeg gjennta hva jeg vil ha tre ganger før apotekteknikkere GAULER ut i et halvfult apotek " DU, NN hva er det vi selger mot SOPP" etterfulgt av at hele apoteket snur seg, bortsett fra rette vedkomende som gauler et HÆ? tilbake, hvorpå nr 1 gjentar, om mulig høyere " HVA ER DET VI SELGER MOT SOPP?" Jeg bryter da inn og gauler med ALTSÅ MOT FOTSOPP!!!

Alle som jobber på apoteket flokker seg rundt på andre siden av disken og begynner å diskutere, en farmasøyt blir tilkalt( Alvorlige greier dette her skjønner jeg.. )

Hvorpå det blir en diskusjon om hva som er det beste remedie i denne situasjonen, mens de andre kundene får seile sin egen sjø herregud de skal jo ha uviktige ting som medisiner og har pellet seg ned på en søndag..

Etter mye om og men bestemmer farmasøyten seg for å undersøke vidundret med egene øyne, til alles store forlystelse. Umulig å protostere med at det bare er fotsopp så hvilken som helst krem for å få vekk faenskapen passer sikkert helt fint.. Farmasøyten står nå formlig å drar meg i benet for å titte...

Hun var da enig i min diagnose og tar ut en tube ut av de ti som var blitt dratt frem allerede..

Jeg lusket avsted med den feteste kremen ever, som ikke trekker seg inn i huden den gir istedet inntrykk av at man går på olje, håper jeg nå ikke detter og slår meg helseløs for å oppleve hele diskusjonen EN gang til på legevakta hvorpå de kommer frem til at det sikkert var helt feil krem og neste gang jeg evt opplever fotsopp må jeg komme til dem for å få en rett diagnose og rett krem...

SUPERFLOTT med service innstilte folk på apoteket *ughhh*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahahhh ekke mulig...lol

Skrevet

Hehehehe, Uff, ser det for meg hahahaha.Stakkar.:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...