Gå til innhold

Dere som bruker Maya Wrap!! Se hit ;o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken stilling liker du best å bære ditt barn? Jeg prøver meg fram for tiden, akkurat kjøpt meg en.Trenger tips! Takk og lov for www.tettinntil.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da småen var nyfødt likte han best å bli båret oppover i stedet for liggende (jamfør første beskrivelsen på dvd'en, så likte han altså ikke å bli lagt ned i horisontal stilling). Nå som han er stor gutt har jeg ham sittende på hofta ... og da han var rundt 5-8 mnd satt han gjerne vendt utover i buddha-stilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...