melkekua™ Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hvilken stilling liker du best å bære ditt barn? Jeg prøver meg fram for tiden, akkurat kjøpt meg en.Trenger tips! Takk og lov for www.tettinntil.com
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Da småen var nyfødt likte han best å bli båret oppover i stedet for liggende (jamfør første beskrivelsen på dvd'en, så likte han altså ikke å bli lagt ned i horisontal stilling). Nå som han er stor gutt har jeg ham sittende på hofta ... og da han var rundt 5-8 mnd satt han gjerne vendt utover i buddha-stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå