Gå til innhold

Huff, har jeg gjort no dumt nå tro??? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en laang historie LITT kortere..

Gjelder seff gutter :/

Traff en fyr på nettet i fjor, der vi var sammen i vel 2mnd, før han plutselig fikk kalde føtter, å stakk av.. Hørte rett å slett ikkeno mer..

Før nå jula 07.. Han ville ta opp kontakt igjen å håpa vi kunne være venner...... Okay, tenkte jeg.. Hvorfor ikke..

Han har vært her noen ganger, men jeg føler ingenting for han lengre.. Men vi er GOOOE venner forde.....

Jeg traff da en fyr nr2, ca 3mnd etter bruddet me fyr nr1.

Vi rota litt en gang, å jeg ble jo veeldig betatt.. Har sett han 2 ganger etter det.. Han har vist meg en kald skulder (trodde jeg).. Heelt til påsken i år der han tok kontakt igjen.. Jeg var nå litt skeptisk, men ville høre hva han hadde å si..

Han har visst heelt sia vi rota første gang, vær betatt han oxo! :)

men ville se ann ting lixom! :)

Så nå har vi truffet hverandre en del, kosa masse, å jeg er såå betatt! Igjen! :D sjelegla!!!!!

Men for å gjøre det heele skikkelig komplisert, han er beste kamerat til fyr nr1!!!!! :( huff, å huff..... Han sier han er veeldig skeptisk på hvordan fyr nr1 vil ta det, for han vet han er interessert i meg.... Men hvis fyr nr1 fikk problem me at jeg å fyr nr2 var sammen, ble det hans problem.. :) godt å høre det da iallefall!!

Han har villet ha meg me til foreldra hans, å sagt at hvis det ble oss, ville vi få det kjempefint å slik.. Han legger faktisk planer for oss!! :)

Nå hadde fyr nr2 prata me fyr nr1 i går da........... Før han kom hit...

Da han kom, fikk jeg en klem, å nuss på kinnet.. Hmmmm..

Fikk ikke skikkelig nuss før godt utpå kvelden.. hmpf... :(

Han ville lixom ikke ta skikkelig rundt meg å sånn som vi har gjort hveer gang når han har vært her.. Han er ikke en person som koser masse, det vet jeg.. Så er kanskje bare overhysterisk... Men blir litt betenkt igrunn..

MEEN, toppen av det heele..

Nå har fyr nr1 sletta meg som venn fra facebook..

Å fyr nr2, dratt på forretningsreise å blir borte i 2 uker!!!!!!!! :( wææææææ... jeg må jo bare vente å se hva fyr nr 2 gjør når han kommer hjem... Greit å reise bort å tenke litt kanskje! :) Jeg vet han bryr seg om meg, veldig, men vil han satse på meg me usikkerhet på hvordan det blir me kameraten..huff....

jaja, måtte bare få ut litt frustrasjon jeg jenter, å høre hva dere som gadd å lese detta, syntes!!! :D

Det ordner seg vel til slutt! Såpeopera på sitt beste ;) hehehehehehe...

Ha en knall dag jenter, det får nok ikke jeg :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi,nå måtte jeg le ;-D

Skrevet

Jo takk for det "carnivale"! Godt å føle seg litt eldre enn andre her inne iallefall!! Me spydige komentarer! Nå blir nok dagen min bra alikevel! Fikk meg en go latter iallefall!! Takk igjen :D

Skrevet

Ålreit me en go latter jenter!? :D smiil!!!!!!

Latter forlenger livet vettu ;)

Skrevet

Oj, ja det var komplisert.. Kjenner jeg er fryktelig glad jeg er gift når jeg leser dette.. Hehe..

Dette må du nok ordne opp i selv. Eneste rådet jeg kan gi deg er å ta vare på deg selv og ikke finn deg i å bli avvist og tatt inn ivarmen igjen-om hverandre!! Du er mer verdt enn som så!!

Lykke til!!

Skrevet

Synes også dette var tåpelige greier.....enig m "carnivale"

Skrevet

Åh, så deilig me et seriøst svar Ole Brumma! Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre nei, men det ordner seg vel!

Jeg må jo le av inlegget mitt.. Skikkelig innvikla heele greia, men er ikke lett skal jeg si deg! :)

Vil jo bare gifte meg å leve livets glade dager jeg oxo! Men noen humper på veien er det vel for alle ;)

Takk!!!

Skrevet

Jeg tror at han vil ha et forhold med deg, jeg. Han sa jo at hvis fyr nr 1 har problemer med det, blir det hans problem.

For jævlig hvis du skal gå i 2 uker og lure på hva som skjer, da.

Kan du ikke spørre ham? Si du fikk litt dårlig magefølelse sist dere traff hverandre, og vil bare høre hva han tenker om forholdet?

Skrevet

Selv om svaret mitt ikke var akkurat slik du ville ha det så er det faktisk seriøst.....

Skrevet

Renate77, ja, jeg bør vel egentlig ta en prat me han.. Blir kjett å gå i 2 uker som detta.. Er 4 timer siden han reiste, å syntes ting er vanskelig allerede :/

Takk for svar!! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

For de godt gifte, og etablerte "voksne" damene her, så er det nok fjortiss, ja.

Men nå er det nå engang sånn at kjærligheten ikke blir enklere med årende.

Enig med Renate77, spør han! Du tjener ikke noe på og gå rundt og gruble, det kommer til og ødelegge hodet ditt og ikke vite!

Skrevet

hehe.... det første jeg tenket er "hvor gammel er du??"....

hallooooooo!!!!!!!

Skrevet

Jeg skjønner dere tenker slik.. Detta blir jo bare for dumt...

Jeg ville jo ikke havne oppi no slik :( ville ikke svikte kameraten min (iallefall syntes han det), å jeg vil jo bare bli lykkelig jeg oxo!

Syntes det er ille å kalle det fjortiss, men man kan seff se det på forskjellige måter...

Kommer iallefall til å ta en prat me han..

Takker for alle inlegg (positive sådan) ;) hehe..

Skrevet

Herregud, sier nå jæ.... Jeg hakke no liv.....men får nok en knall dag likevel:)

Skrevet

elle melle og skudd i blinde sier jeg bare ... hehehe ...

Skrevet

ehm... en god latter forlenger livet sier jeg bare.. ingen kommentar på dette her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...