Gå til innhold

Hvilket jeansmerke syns dere er kulest til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer....

Selv syns jeg gutta mine er kule i Levis-buksene sine, men hva bruker deres? (Jeg kjøper billig i USA, altså, bare for å understreke at dette ikke er et briefeinnlegg om at jeg kjøper bukser til 7-800 kroner. Levis kosta 150 kroner der vi handla)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke merker på barn... Har alltid handla billig og kvalitet. Dem har veldig mye fin på wearhouse f.eks eller så liker jeg dem vanlige butikkene som H&M

Skrevet

Bruker ikke jeans på snuppa, synes det er viktig med gode, myke og bevegelige klær :o)

Skrevet

Vingino har utrolig mye kult syns jeg.

Skrevet

Jeg liker faktisk buksene på HM ganske bra, de er tøffe og samtidig myke og behagelige=) (ikke alle, men de fleste)

Er ikke fan av dyre merkeklær på barn jeg heller. D blir tidsnok opptatt av det;)

Skrevet

Jeg syns vesla er fin i buksene med bootcut fra H&M, de er myke og behagelige også syns jeg. ;o)

Skrevet

akkuratt det bryr jeg meg ikke om .. så lenge hun er varm og fint kledd så er det det viktigste for meg ...

Skrevet

Levis og Disel har noen fine, men jeg syntes H&M sine er helt greie, myk og grei kvalitet på de.

Skrevet

Det har eg ikkje tenkt over, kjøper det eg liker, blitt lite merke kler til no, kjem vel tidsnok som ei over skriver. :)

Skrevet

Har gutter og vi bruker som regel jeans fra Exit til dem!

Skrevet

Eldste på 10 år bruker jeans fra Kappahl, hun syns de er kjempekule. Minsten på 2,5 år bruker sjeldent jeans.

Prøver forresten å utsette merkepresset så lenge som mulig her i huset. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...