Mockanin Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Dårlig med barneseter i de litt "store str." på Finn nå. Men fant dette et Akta Graco Cosmic barnesete. Minsten her er litt over 2 år og må av forskjellige grunner sitter forovervendt (vil ikke ha noen diskusjon om forover/bakovervendt). Trenger sete litt med en gang også.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Hvis du vil legge på noen kroner til så får du et superbra sete her. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12775395&sid=xz6cbajje43119108&WT.svl=Link Det er et sete du kan bruke så lenge barnet trenger sete i bilen. Det har fempunktsseler som du fjerner når barnet har blitt stort nok til bare å bruke bilens seler. Vi har dette setet og er veldig fornøyde. ;o)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Hvis det akta graco-setet er eldre enn et par-tre år, tror jeg det er et ganske dårlig fremovervendt sete. Vi hadde et sånt til eldste, og det var supert bakover men dårlig fremover. Jeg tror det ble forandret for ca tre år siden, og etter det kan det hende det ble bedre. Hvor stor er minsten, da? SIkker på at det ikke er like greit å kjøpe beltestol?
Mockanin Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Minsten er 2 år og er ikke mere enn 83 cm og ca 11 kg. Det er jo så sinnsykt mange seter ute på markedet synes jeg.
Mockanin Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 ser ut som et fint sete. Takk for tipset. Kan hende vi går for et sånnt ett ja.
EnMamma Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Hvor tungt er barnet? Er det over 15 kg og MÅ sitte fremovervendt ville jeg gått for en beltestol og IKKE et fremovervendt sete.
EnMamma Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Glem det jeg skrev om beltestol, ser nå at han er alt for liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå