Ventejenta!! Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er en dag over IKM.. Testet dagen før som ble neg. Men kan det allikevel vise seg at jeg er gravid? Mistet all håp etter den neg.testen jeg.. Det er vel vanlig å få positiv test dagen før IKM?
tuppa prøvd lenge Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 jeg også mistet all håp når jeg testet negativ på ikm dagen:-) og her sitter jeg nå 5 dager over ikm med negative tester:-( men det er fortsatt håp for oss begge altså!så lenge tanta ikke kommer så er det håp:-) er mange som tester positivt mange dager etter ikm:-)har til og med hørt opp til 4 uker etter ikm. men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har så fryktelig mye håp igjen selv om jeg egentlig burde klamre meg til det håpet om at tanta ikke har kommet:-)
Ventejenta!! Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det er jo fortsatt håp!! Men jeg testet jo dsgen før IKM, og man skal jo egentlig ikke teste før IKM og etter det:P Så jeg håper jo det er noe, men jeg tror ikke det:(
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jo da det er fortsatt hàp vennen! jeg er 7 dagr ovrer IKM har ikke testet eda da...er litt redd for à fà negativa test igjen!! lykke til
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Hei! Ja det er fortsatt håp for deg! Det kan hende du produserer for lite HCG! Lykke til, håper du er gravid:)
tuppa prøvd lenge Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 er du 7 dager over??:-) oiiii!! du må være gravid vettu!!:-)pleier du å være sein eller?
Ventejenta!! Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det håper jeg og.. Men jeg mister som sagt alt håp når jeg hører alle som får positive tester veldig tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå