Solitude Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 I dag er det grått og trist regnvær og jeg tenkte det kunne vært gøy å gå på bowling med barna. Jentene har vært med flere ganger før og det går jo helt fint, men jeg har aldri prøvd å ta med 3,5 åringen før. Så lurer på om det er dømt til å bli en katastrofe eller om det er er noen sjans for at minstemann kan få løftet en sånn bowling kule og rulle han et stykke på vei ? Han kommer ikke til å ville sitte og se søstrene og mamma bowle uten å ville være med. Er det for tidlig å prøve ? Noen her som har forsøkt med en 3,5 åring ? Ikke så gøy hvis bowlig blir til en extrem sport for han og resultatet blir brukkne tær og greier... *spøk *
happybirthday Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Med litt hjelp så går det greit. Hjelp fra deg til å holde i kula og kanskje gi den en liten dytt på en slik måte at han selv tror han kaster "alene". Sørg også for å få slik bane med gjerde slik at kula ikke triller ned i renna. Har selv stor avstand mellom barna, og det har gått greit å ha med gutten min selv da han bare var 2-3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå