Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske at jeg var plaget av dette så tidlig forrige gang, er 17 uker i dag. Drikker en del melk og det hjelper der og da, men halsbrannen kommer tilbake med en gang. Vet det finnes noen preparater på apoteket, men aner ikke hvilke som er best. Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg veit ikke, men har du prøvd de dropsa som heter love hearts??

De skal visst hjelpe;)

Siter sjøl med halsbrann, men jeg drikker et stort glass melk og da forsvinner den....

Skrevet

Synest Link er veldig effektivt :) Å unngå sukker, sterk krydret mat o.l. er heller ikke så dumt, det hauser jo oppunder halsbrannen.

Skrevet

Har prøvd love hearts, i utgangspuktet mot kvalme, men de gav meg bare mer halsbrann. Link har jeg ikke prøvet, finnes det på apoteket?

Skrevet

Link er å få kjøpt på apoteket. Pass på å ha vann tilgjengelig når du tar link:)

Det er ikke så mange av midlene på apoteket vi gravide kan bruke, så hør med betjeningen.

Skrevet

Du kan gå på apoteket og spørre etter gaviskon. Det er det beste middelet mot halsbrann for oss gravide:)

Skrevet

har hatt halsbrann siden uke 7 er nå i uke 20.eneste som fungerer på meg er gaviscon.er bare den og link vi gravide kan bruke.jeg bruker flytende går mye fortere istedet for å su på tabl.håper det hjelper deg også.

Skrevet

jeg kjøpte tabletter på helsekosten som heter frutin. disse hjelper kjempe bra=)

Skrevet

Enig med de to andre; Kjøp Gaviscon på apoteket. Det eneste reseptfrie ifølge legen som gravide kan ta mot halsbrann.

Skrevet

Jeg bruker kalsiumtabletter, og da forsvinner det nesten med en gang.

Skrevet

Vi kan også bruke Titralac, i tillegg til Link og Gaviskon.

Men Gaviskon er best, den legger seg øverst i magesekken og fungerer som et lokk opp mot spiserøret. Da gjør det ikke vondt når våre slappe lukkemuskler slipper forbi litt væske fra magesekken :)

Lykke til!

Skrevet

melk funket for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...