Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, sikkert litt teit spm... Men lillegutt har ikke noen ordentlige sko ennå, bruker mest sånne tykke gode ullsaker på beina, men nå som han begynner å reise seg er det kanskje på tide? Han er 10 mnd nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de kan gå ordentlig selv uten støtte. Da er anklene sterkere.

Jenta mi fikk sine første sko da hun var ca. 14 mnd.

Skrevet

Han trenger jo ikke sko før han skal ut å gå eller reiser seg ute... Sko inne er ikke nødvendig.

Skrevet

tja.. eldste her begynte med sko tidlig. Han kunne gå når han var 8 mnd, så da ble det å kjøpe sandaler til han (sommeren)

mini kjøpte vi sko til litt før han begynte å gå, ca 13-14 mnd tenker jeg... han begynte i bhagen tidlig da.

Skrevet

Lille her er ti mnd og har noen lette joggesko som hun bruker om vi er på handletur på kjøpesenter ol. om hun trenger å få tusle litt utenfor vognen.

Hjemme i sandkassen har hun på seg sånne forede "tøffler" i vinterdress stoff fortsatt..

Hun skal ikke i barnehagen før i august så vi blir nok ikke å kjøpe mer sko, sandaler osv til henne før til sommeren når vi vet hvilken str. hun har da.

De vokser så fort i beina..

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg har betandig brukt sko på eldstejenten.. fordi jeg syns det er så fint

ordentlige sko hadde hun ved 10 måneder, har aldri tenkt over problemstillingen. Her bruker vi sko inne også. første ordentlige skoene var et par mørkeblå mary janes og et par rosa støvler med støtte og lisser.. de henger i bilen nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...