Gå til innhold

5 uker igjen til terminen 6 mai :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj så raskt det egentlig har gått... bare 5 uker igjen til terminen og kun to arbeidsuker igjen før permisjonen starter... utrolig spennende. Er det mange her inne som fødte 5 uker før termin forresten?? Super spent på når han bestemmer seg for å komme ut.... Har dere fått alt i hus og hvor mye klær har dere handlet inn? Vi venter førstemann og har det meste av utstyret i hus nå, har også kjøpt endel klær, men vanskelig å vite hvor mye man trenger i starten og hvilke str som er lurt. Men men ... ingen krise å mangle noe, dette blir uansett vår aller aller største utfordring her i livet og vi får ta ting som de kommmer. En fantastisk reise.... vi er heldige jenter! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har bare 25 dager igjen til termin!! Synes tiden går sent.

Sist gang ble jeg satt i gang på termin så jeg lurer også på når det kommer til å bli fødsel denne gangen.

Sist gang hadde jeg det som deg. Alt var i hus, hadde tenkt på hver minste detalj. Huset var skinnende og frysen full...

Denne gangen er det helt annerledes. Vi har bygd ut huset og holder på å innrede den nye etasjen. Mannen min jobber på spreng for å bli ferdi med soverommene. Har fortsatt førstemann på vårt soverom så hadde vært fint å bli ferdi før fødselen. Har ikke en gang begynnt å finne frem babyklærne for har jo ikke noe rom å legge de på enda... :-) Ellers er jeg veldi plaget med bekkenløsning så jeg kan verken vaske eller rydde så mye... ser ikke ut her... hehe

Men jeg gleder meg til det blir fødsel! Vi blir nok ferdige i tide og hvis ikke kan vi gjøre det etterpå. Butikkene har fortsatt åpent etter fødsel og jeg kjenner meg litt mer avslappet denne gangen i og med at det gikk tross alt greit sist gang.

Lykke til og kos deg med forberedelsene! Vet jeg skal gjøre det når vi bare kommer så langt. :-)

Skrevet

Jeg har termin samme dag som deg, 6 mai :) Ja, det har gått utrolig fort syns jeg, men jeg har to jenter på 2 og 4 år så dagene fyker avgårde. Denne gangen blir det en gutt, så det er ekstra gøy.

Vil råde deg til å ikke handle inn altfor mye, for du får ganske mye. En sånn deilig fleecedress er utrolig godt å ha, ikke for tykk da siden det er mai. Min erfaring er at bittesmå babyer heller ikke skitner seg ut, så da er det begrensa hvor mye man trenger. Mine har i hvertfall ikke begynt å gulpe før de har vært litt større. Også får man som regel mye klær i gave. Men det er jo såå koselig å handle inn litt da.

Merker at jeg begynner å håpe bittelitt at fødselen skal skje snart, men håper egentlig at fødselen ikke skjer før tidligst to uker før termin. Godt for småen å være inne i magen lengst mulig, og godt å nyte litt av permisjonsdagene i fred og ro... De to jentene vi har kom 6 dager før termin, så jeg er ikke akkurat innstilt på å gå på overtid!

Lykke lykke til.

Skrevet

jeg har og 5 uker igjen..;) termin 3 mai.. har en datter som er født 6 mai..;) håper bare jeg slipper føde den dagen...

jeg har alt av utstyr i hus. men har ikke funnet frem sengen osv... men skal gjøre det nå de nærmeste ukene.. har kjøpt litt klær... har en jente men får en gutt nå... gleder oss masse til lillebror kommer.;)

Skrevet

har termin 4 mai her og har en gutt som flyller år den 8 mai.Men skal bli strippes på sykehuset og akupunktur den 22april så kommer vel før tiden håper jeg.Har ikke alt på plass enda.Mangler senga.Men har vasket klær og slikt...men må vel henge i snart.

Skrevet

hehe jeg har og 5 uker igjen.. termin 4.mai :-D Vi har det viktigste på plass, men har egentlig tenkt å ta resten når jeg er i permisjon (altså akkurat som deg, om 2 uker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...