rampejenta - ny spire Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Tør ikke helt å forlate dere, er så dritt redd for å miste igjen.. har min første lege time i morga og er veldig spent.. Sjefen min sier at jeg kommer til å bli sykmeldt fordi jeg mista sist.. Er det noen som har blitt det??
Mari 75 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Satte inn fryseegg den 14/3 og tok blodprøve på onsdag, gravid, men veldig lav hCG på 28, så har vel ikke helt troen på at det går bra denne gangen heller. Har hatt 2 MA og 3 SA og fått beskjed om at jeg selv må kjenne etter hva som er best for meg og hva jeg orker. Legen sa at dersom det ble mye stress på jobben, så skulle jeg ringe og få sykmelding, eller dersom jeg ble veldig kvalm og dårlig etc. Samtidig mente legen at det kunne være negativt å bare være hjemme, for da blir det veldig god tid til å tenke, noe som også kan være slitsomt og belastende. Har derfor valgte å jobbe de 3 siste gangene jeg var gravid og tror vel ikke egenlig at det er årsaken til abortene. Hvor langt er du på vei?? Lykke til!!!
rampejenta - ny spire Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg må bare innom å si at jeg ikke ble sykmeldt.. synest legen var veldig negativ for ho sa at 10 % av alle graviditeter ender i abort så det er bare å leve som normalt.. ikke det jeg hadde lyst å få slengt i trynet når jeg er nervøs for å miste igjen..
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Så kjedelig med negativ lege. De skulle ikke hatt lov å være annet enn positive og støttende. Min gyn er heller ikke så positiv. Da jeg ytret mine tanker om hvordan det var å være en sliter, så svarte han ikke annet enn at "sånn er det, slikt tar tid". Kjempe trøstende når man sliter!!! Klaffer det ikke på denne pergo pp, så må jeg til gyn igjen for å søke om ivf sa legen min. Men om gyn ser det som nødvendig enda, det vet jeg jo ikke... Håper jeg får en spire i magen denne pp, og at jeg slipper å dra til gyn! Alt skal krysses uten beina denne pp, nå er det vår tur!!! Hvordan går det med hun andre som har svart her? Har hcg nivået økt?? Håper det for hennes del... Lykke til til deg også (husker ikke nicket) Og lykke til rampejenta, denne spiren skal sitte i 9 mnd totalt!!!
Veslesnuppa Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Værste jeg vet er nagative leger!!!! Da hadde jeg byttet lege,men er kanskje ikke så lett det heller. Masse lykke til ,til deg Rampejenta!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå