Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg ble veldig uventet gravid, det har vert noen vanskelige dager, men jeg har bestemt meg for å beholde. Andre med samme erfaring her? Jeg har termin 11. nov hvis alt går bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i akkurat samme situasjon som deg for noen uker siden. Helt uventet gravid og ikke klar for det i det hele tatt, hverken jeg eller mannen min. Slet veldig med hva vi skulle gjøre, men endte opp med å beholde. Ble fryktelig dårlig med kvalme denne gangen, så skal ikke nekte for at jeg i selvmedlidende stunder har "angret" . Men abort ble aldri et alternativ : ) Så bare stå for valget du har tatt og la ukene gå. Jeg lover at de gode følelsene og forventningen bygger seg opp smått om senn!! Selv er jeg 11 fullgåtte i dag, og både form og humør stiger i rekordfart om dagen :)

Masse lykke til!!

Skrevet

Hei,

Håper veldig på at de gode følelsene kommer snart:) Har foreløbig sluppet unna den værste kvalmen, heldigvis! Håper du blir bedre snart!

Masse lykke til til deg å:)

Skrevet

hei..

hadde heller ikke planlagt å bli gravid... kom veldig overraskende på oss også... men ble aldri et spm å ta det bort ! :) og nå gleder vi oss veldig...

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...