Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg lurte på er det uke 26 at man får den stønaden? Hvor lang tid på forhånd må en søke på den? Og noen som veit hvor mye den er på?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Du kan søke når som helst men de regner at du får den 3mnd før termin. Jeg fikk også beskjed om at den kunne utbetales fra uke 26 men de regner 3mnd før termin.
pusi og lille pusi:) Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 den e på litt over 33000 å dem sa at man koinne få den 12 uke før termin:)
ragnhild83 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 vet dere hvilke kriterier som må til for å få engangsstønad? Har alle krav på det?
NormaJean Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 det er de som ikke har rett på fødselspermisjon/foreldrepenger som får det. så det er ikke en ekstra stønad som man kan søke seg til, det er hvis du ikke har noen annen inntekt. den er på ca 33.000kr og blir gitt som en engangsutbetaling.
nat&alex Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 kan studenter også motta egengstønad eller foreldrepenger samtidig som man mottar støtte fra lånekassen og lånet blir omgjort til stipend etter endt eksamen?
ragnhild83 Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 tusen takk NormaJean Det vil si at jeg som jobber 100%, og går ut i fødselpermisjon, får andre penger.. da dropper jeg å søke etter den bonusen Du er førstegangsfødende fra oslo ser jeg! Jeg er 83-modell fra trondheim, men bor i oslo...
NormaJean Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 hehe, vil nå ikke kalle det en bonus;) vil heller ha fødselspermisjon med vanlig lønn enn kun skarve 33.000kr. utbetalt kommer du på BIM treff til torsdagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå