Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på er det uke 26 at man får den stønaden?

Hvor lang tid på forhånd må en søke på den?

Og noen som veit hvor mye den er på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan søke når som helst men de regner at du får den 3mnd før termin. Jeg fikk også beskjed om at den kunne utbetales fra uke 26 men de regner 3mnd før termin.

Skrevet

den e på litt over 33000 å dem sa at man koinne få den 12 uke før termin:)

Skrevet

vet dere hvilke kriterier som må til for å få engangsstønad? Har alle krav på det?

Skrevet

det er de som ikke har rett på fødselspermisjon/foreldrepenger som får det.

så det er ikke en ekstra stønad som man kan søke seg til, det er hvis du ikke har noen annen inntekt. den er på ca 33.000kr og blir gitt som en engangsutbetaling.

Skrevet

kan studenter også motta egengstønad eller foreldrepenger samtidig som man mottar støtte fra lånekassen og lånet blir omgjort til stipend etter endt eksamen?

Skrevet

tusen takk NormaJean :) Det vil si at jeg som jobber 100%, og går ut i fødselpermisjon, får andre penger.. da dropper jeg å søke etter den bonusen :)

 

Du er førstegangsfødende fra oslo ser jeg! Jeg er 83-modell fra trondheim, men bor i oslo... :)

Skrevet

hehe, vil nå ikke kalle det en bonus;) vil heller ha fødselspermisjon med vanlig lønn enn kun skarve 33.000kr. utbetalt

 

kommer du på BIM treff til torsdagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...