Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Feiret dere stort? Hvem ba dere i selskap? Famile + venner el bare familie? Hva serverte dere? Fyller snart 30 år men får ikke bestemt meg om jeg skal feire el ikke,og ikke hvem jeg skal be heller...
*ale* Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har bursdag på nyttårsaften så blir jo litt spesielt. Vi fikk ikke barnevakt (svigermor trakk seg samme dag), så i siste liten måtte jeg flytte alt til en venninne.. Vi feira der med god mat og drikke..
MissAntrop Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg feiret ikke stort. Var akkurat i en flytteprosess. Vi er en liten jentegjeng og de arrangerte en suprisemiddag for meg her i Trondheim. når jeg flytta til Oslo feiret jeg med mine venner der, hjemme med tpas. Kjempekoselig!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Eg feiret ikkje stort. Var ute med eit par gode venninner av meg. No er ikkje eg spesielt gira på å feire stort heller.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Liker ikke å feire stort jeg heller,så tror egentlig at jeg bare ber familien+noen venner på litt god mat og litt vin,blir dårlig med barnevakt da men ungene kan jo være med...BLir ikke fest akkurat..
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 gikk gravid med fjerdemann så var bare rolig feiring med nærmeste familie:)
yasmina Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Blir 30 naa til sommeren og istedet for fest har jeg planer om aa tilbringe dagen her http://www.jebelali-international.com/properties/jebel_ali_golf_resort_spa/resort/overview.html sammen med mannen, uten barna. Skal vaere en hel helg og bo i en av de smaa suitene paa palm tree court and spa. Gleder meg !!!!
Fire småtroll Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Ba nærmeste familie på boller og brus, som vanlig ;-) Også var vi ute og spiste middag med to gode vennepar helga etter...
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 mannen min fylte 30 i fjor. vi ba venner på fest og laget stort tapas-bord. dette var uka før bursdagen hans. på selve dagen hadde vi kaffe og kaker med familien.
Alba44 Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Hadde familieselskap. Husker ikke hva jeg serverte ) Hadde også stor jentefest hvor det ble servert koldtbord )
mams-til-tre Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Jeg hadde ett stort selskap eller rettere sagt en skikkelig fest. Hele min familie og alle mine venner var der. Vi var 48 stk. Leide ett stort lokal og serverte koldtbord og kaker. Etter det drakk vi en hel masse, og danset og moret oss. En dag jeg ALDRI vil glemme. En kjempeflott feiring. Pleier ikke å feire burdag noe særlig ellers, men den dagen skulle markeres.
petite fleur Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Da jeg fylte 30 hadde jeg fortsatt ikke barn (kom et drøyt år etter), så jeg feiret stort ;-) Hadde fest for vennene mine ute i bakhagen på en kafè jeg jobbet på da. Nydelig vær, hadde litt tapas og masse øl, vin, discomusikk og danseplatt, veldig artig. Noen dager i forveien, på selve datoen, feiret jeg med familien ved å spise ute og ut en lite tur. Jeg bodde da på østlandet, familien min kom nedover på ferie ;-)
jordbær mathilda Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Jeg hadde stor jentefest!! Jeg skrev i i innbydelsen hvilken popstjerene de skulle være+ sangen de skulle synge!! Det var kjempemorsomt, og jeg selv var selfølgelig kongen sjøl:)) Elvis!! Alle fremførte sangen sin, etterpå var det premiering med beste sang, og beste kostyme.
Tia med 2 ♀ Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Blir 30 år i år men blir ikke noe selskap nei, ikke et lite et engang. Vi hadde abre nærmeste familie når vi giftet oss, sier karnsje litt om hva vi sytnes om store selskaper her. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå