Vektemor Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hei. Jeg vil kjøpe vogn til minstemann. Har tenkt å ha denne vognen også til å sove i, i barnehagen. Kan dere gi meg noen gode tips for en god vogn ? Han tegner til å bli veldig lang, er nå 4 mnd. og 70 cm lang, så må være en lang vogn. På forhånd takk for svar.
Go`mamma`n... Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg elsker min Simo Kombi - og den har laaaaaaaaaang lengde. Og barna ligger helt rett,noe som er viktig i vårt tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå