to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 skulle hatt hjelp til å oversette noe.....
to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Je voudrais t`ajouter `à mon r`eseau d`amis sur hi5. si tu confirmes ue nous sommes amis, nous pourrons rencontrer plus de personnes. accepte ou refuse ma demande en accedant au site web de hi5: acceptez I`ami ingen anelse om hva dette betyr i det hele tatt. sikkert litt feil i forhold til tegn og sånn plassert men håper noen forstår.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 begynner forresten med: hi5 demande d`ami (e) de og et navn,
AnneM. Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg vil gjerne legge deg til i mine venner på Hi5. Hvis du bekrefter at vi er venner, kan vi treffe flere (personer). Aksepter eller avslå ved å gå inn web-siten til Hi5: Aksepter vennen
Nemesis Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 virker litt facebook/myspace-aktig.... (ser ikke hovedinnlegget nå) men tolker det som om noen vil at du skal legge til han/henne som venn, i så fall er det mulig å treffe flere mennesker (vennelister). Hi5 er da et nick? *må lese igjennom en gang til*
to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2008 men hva står det i resten av teksten?? er en sak med ei venninne og en utenlansk gutt som er gjennom advokat. hun har fått brev fra advokaten om at hu må prøve å oversette den mailen han fikk fra denne gutten.
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Merkelig skrevet. Hei min etterspurte venn + navn Jeg ville likt (noe jeg ikke skjønner, som å få det som mine venner på hi5). Hvis du godtar meg som venn/at vi er venner, vil vi ha mulighet til å møte flere personer. Aksepter/godta eller ikke godta min etterspørsel i forhold til webesiden hi5. Aksepter din venn
Nemesis Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 jah, hi5 er en side, ikke et nick. Der kan du eventuelt legge personen til.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2008 står kjære advokat og så kommer denne teksten. rart om han vil legge til advokaten liksom he he:) kanskje denne mailen bare har blitt sendt ut til alle på lista hans.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2008 hun har nå sendt mail til sin advokat om at han vil legge han til som venn på en nettside. og at det må være at alle på hans liste har fått samme mail:) takk for hjelpen alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå