Gå til innhold

noen her som kan fransk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hatt hjelp til å oversette noe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt rusten men du kan forsøke!

Skrevet

Je voudrais t`ajouter `à mon r`eseau d`amis sur hi5. si tu confirmes ue nous sommes amis, nous pourrons rencontrer plus de personnes. accepte ou refuse ma demande en accedant au site web de hi5:

acceptez I`ami

ingen anelse om hva dette betyr i det hele tatt. sikkert litt feil i forhold til tegn og sånn plassert men håper noen forstår.

Skrevet

begynner forresten med: hi5 demande d`ami (e) de og et navn,

Skrevet

Det betyr

"Hi5 etterspør vennen til (et navn)"

Skrevet

Jeg vil gjerne legge deg til i mine venner på Hi5. Hvis du bekrefter at vi er venner, kan vi treffe flere (personer). Aksepter eller avslå ved å gå inn web-siten til Hi5:

Aksepter vennen

Skrevet

virker litt facebook/myspace-aktig.... (ser ikke hovedinnlegget nå) men tolker det som om noen vil at du skal legge til han/henne som venn, i så fall er det mulig å treffe flere mennesker (vennelister). Hi5 er da et nick?

*må lese igjennom en gang til*

Skrevet

men hva står det i resten av teksten?? er en sak med ei venninne og en utenlansk gutt som er gjennom advokat. hun har fått brev fra advokaten om at hu må prøve å oversette den mailen han fikk fra denne gutten.

Skrevet

Merkelig skrevet.

Hei min etterspurte venn + navn

Jeg ville likt (noe jeg ikke skjønner, som å få det som mine venner på hi5). Hvis du godtar meg som venn/at vi er venner, vil vi ha mulighet til å møte flere personer. Aksepter/godta eller ikke godta min etterspørsel i forhold til webesiden hi5.

Aksepter din venn

Skrevet

jah, hi5 er en side, ikke et nick. Der kan du eventuelt legge personen til.

Skrevet

står kjære advokat og så kommer denne teksten. rart om han vil legge til advokaten liksom he he:) kanskje denne mailen bare har blitt sendt ut til alle på lista hans.

Skrevet

hun har nå sendt mail til sin advokat om at han vil legge han til som venn på en nettside. og at det må være at alle på hans liste har fått samme mail:)

takk for hjelpen alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...