Seemly Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Første dag i siste mens va 5 feb... Noen kalkulatorer sier jeg har 11 november,og noen 14, eller 17 november... etter min egen utregning (teller 40 uker fra 5 feb),så har jeg termin 11 nov... men her inne har jeg 14... Hva er riktig?
scoobydo Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 jeg hadde siste mens 8 februar og har termina i følge legen 16 november.... da har vel du rundt den 13?!
Nina_J Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Det kommer helt an på hvor lang syklus du har... Jeg hadde også første dag i siste mens 5. februar, men hadde ikke eggløsning før fire uker etter det, så jeg har termin 28.nov. (42 dagers syklus) Terminkalkulatorne regner utifra 28 dagers syklus, visst man ikke vet nøyaktig hvor lang syklus man har, eller når man hadde eggløsning. Visst man vet dette kan man føre inn sine egne tall i terminkalkulatoren her på siden. Det finnes også andre nettsider der man går utifra når man hadde eggløsning på terminkalkulatoren.
Tonjepuus89 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 legene tar 40 uker + 2 dager fra siste mens så da vil du ha termin ca 13. November=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå