Gå til innhold

Kjeeder meg!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som sitter på jobb og kjeder seg?? I tillegg er internettforbindelsen ustabil :o(

Måtte bare klage litt :op

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjeder meg også, skulle vært på jobb men klarte ikke. Lå med kraftig hodepine og bekkensmerter i hele natt og sovna kl sju i dag tidlig. Nå ligger mannen og sover og er dårlig pga litt mye vin i går sammen med kompiser...hehe. Pusen sover på fanget mitt. Føler jeg er den eneste våkne her omkring :)

Men deilig med litt ro :)

Skrevet

Da er det nesten bedre å være på jobb ;op Hodepine og bekkensmerter er noe dritt! Godt du er bedre nå da. Rart dette med ett glass vin eller fler, man får det i fleisen dagen etter hehe

Skrevet

Jeg sitter og slapper av og venter på at min kjære skal gidde å stå opp. skal snart på cafe med en venninne.. Koser meg på fridagen min og kjeder meg ikke.

God bedring til dere som ikke er helt i form.

Skrevet

Du får ta en kaffe for meg også, det hørtes koselig ut. Skal bare jobbe til 21 i kveld, og så har jeg ettt par dager fri. det skal bli godt

Skrevet

Ja, det er noe dritt, skulle heller vært på jobb. Var på jobb 2 dager etter sykemelding, men ser ut som jeg må kaste inn håndkleet igjen, iallefall en stund. Nedtur :(

Den vinen ja, er glad jeg er avholds nå, nesten så det frister å fortsette sånn etter graviditeten. Deilig å våkne opp uten fylleangst og skjelvinger. Hehe. Ikke at det skjedde så ofte da, men de få gangene var nok!

De var 3 stk her i går kveld/natt, og da jeg la meg hadde de drukket 4 flasker vin. Var fine i farten da. Når jeg sto opp og ryddet etter dem (snille gravide kone) så sto det 6 tomme vinflasker der. Det er 2 flasker hver, og da skjønner jeg at kroppen reagerer. Hihi. Fyllesyke får aldri medlidenhet hos meg!

Skrevet

Skjønner at det er nedtur ja. Satser på å være i jobb så lenge som mulig. Går på veggen om jeg skulle tråkket hjemme heele tiden. Har måttet innse at jeg ikke klarer å pendle i 100 % stilling, så er i 50%. Kunne kanskje vært ett alternativ?? Bare ikke overdriv ;o)

Er ikke noe jeg savner nei. Glad jeg er ferdig med livet hvor man ventet på helga for å kunne dra ut å feste ja.

Veldig snill er du ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...