Bea en av hver Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Har en vugge som planen er at babyen skal ligge i. Denne er i furu og jeg har lyst å hvitbeise den da jeg ikke er så veldig glad i furu. Noen som har tips om hva slags type beis jeg må ha? Babyen kommer om ca 7 uker, så tenkte å beise den i god tid.
togutter-08og10 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 da må du gjøre det allerede til uka. de sier at babyer ikke skal sove i rom som er malt for mindre enn 3 md siden, men jeg syns det høres lenge ut. Siden du er gravid ville jeg fått mannen din til å beise den. Sett den godt til lufting..
Hønemor30 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jotun beis har jeg brukt til aånne ting, de hjelper deg i butikken.:-) jeg tror neppe det er farlig om du beiser den selv,det gjorde jeg. Og det tok ingen skade av :-) gjør det snart så får den "luftet" seg, men den beisen lukter ikke etter den er tørket og tørker raskt. Lykke til.
temine Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 I malebutikkene her har de mange forskjellige merker og beiser. Henger i de fleste butikkene opp prøver, dvs furuplanker som er beisa med ulike antall strøk så du får se resultatet. Blir sikkertt nydelig med hvitbeisa vugge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå