tjorven75 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg bor sånn ca midt mellom ;o) Er 32 og venter en gutt til den 20 juli. Fra før har jeg en jente på 11 og en gutt på 17 mndr. Har også en "stedatter" på 4 som bor med oss. Vi jobber begge turnus og er derfor mye alene i perioder og kunne tenkt meg å finne noen å kunne ta en kaffe eller noe med. Dagene kan fort bli lange, når man tråkker hjemme alene. Er opprinnelig fra Oslo men flyttet nedover i 2006, og har enda ikke blitt kjent med noen. De fleste har forståelig nok med sitt i det daglige...
Mamma`n til Trym Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg bor i Sandefjord, og det er naboen til Tønsberg Jeg er 26år og er gravid med nr.3.
tjorven75 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Vi sier det er Drammen - Tønsberg området ;o9 Sitter på jobb nå jeg da, er stille og rolig da. Men nettforbindelsen er litt ustabil. Har aldri vært i Sandefjord, kjørt forbi da. Gubben er fra Porsgrunn...
Mamma`n til Trym Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg liker meg veldig godt i denne byen men har venninner i både Tønsberg og Larvik, jeg er vant til å farte rundt for å ta en kaffe Det er kjedelig å bare sitte hjemme. Må jo skravle og shoppe litt
tjorven75 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Er ett eget jente-gen dette med skravle- og shoppingturer tror jeg.. Selvom gutta jaggu kan skravle de også, jobber i ett ganske mannsdominert yrke. Og de er ikke stort bedre enn oss når alt kommer til alt
Mamma`n til Trym Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Hva er det du jobber med? De mannfolka skravler nok like mye som oss men ikke på samme måte og de innrømmer det heller ikke. Du kan klikke på nicket mitt så står det litt mere om meg der,
tjorven75 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Jobber i kriminalomsorgen, siden 2003. Stortrives ) en spennende og utfordrende jobb. Pendler inn til Oslo, det kan være litt kjipt. Er da borte 1-3/4 netter i slengen. Hmm, kunne kanskje kommet med noen tips du da?? ;o) Skal innrede en kjeller, ett soverom og en stue. Vi trenger større plass )
elin og gutta;) Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 hei:) jeg er 77-modell og venter nummer 2 den 9.september. jeg bor i sande kommune. flyttet hit i høst, og kjenner ingen her. er fra drammen/svelvik, så har ikke så veldig lang vei til venner og familie heldigvis.
tjorven75 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2008 Heisann. Holder til bare 15 min unna du da, sånn ca.. Har faktisk bodd i Svelvik, maange år siden da. Gikk 4de kl på skolen nede i byen,rett ved elva
elin og gutta;) Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 skolen rett ved svelvikstrømmen er ikke mere den nå. er bygd leiligheter og så er det en kjempekoselig restaurant der med veldig god fiskemat!!!! jeg gikk skole i drammen fra 1 og ut gymnaset, og flytta til svelvik da jeg ble voksen. mannen min er derfra. høres ut som du er fra holmestrand da.. jeg bor egentlig midt i mellom sande og holmestrand,tilhørende sande. noen få hundre meter fra bommen på den gamle veien. vi falt litt for et gammelt hvitt hus med stor flat hage. prosjektene er mange da, som for de fleste gamle trehus, men vi er jo såååå unge ennå))
tjorven75 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2008 Er ikke mer ???? Jaja... Livet går videre skjønner jeg :op Lenge siden? Stemmer nok det ja ;o) Ligger huset nærme veien? Lurer litt på om jeg vet sånn ca hvilket hus.. Kanskje. Har endel prosjekter vi og, mye vi har lyst å gjøre på huset. Gamle er vi hvertfall ikke nei ;op Blir bare yngre og yngre jeg hehe Har problemer med nettet på jobb nå, det detter ut hele tiden. Men blir jeg helt borte tar jegn ok en tur innom etter jobb i kveld )
elin og gutta;) Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 nei, huset syns ikke fra veien. det ligger i en vei rett overfor campingen og et motell. sist bodde vi oppå en fjellknaus med "livsfarlig" lekeplass ute, så her som alt er så flatt føles det trygt og godt:) gleder meg til å spille fotball med barna her:) blir borte jeg og.... middag hos mor og far idag:) ting skjer ja...selv i vesle svelvik.jeg jobber der, og har famile der, så nå før jeg blir kjent med noen her,så er svelvik litt hjemme. noen år før det ble bygget nytt der pleide msikk-korpset å arrangere sommerdans på svelvikdagene der. fortsatt god vakt på jobben:)
prematur chris Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 jeg er en 22 snart 23 år gammel jente fra tønsberg som venter min første den 22 juni
tjorven75 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. mars 2008 Hei ) Alltid spennende med førstemann. Både positivt og "negativt", alt er nå nytt.
elin og gutta;) Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 hihi.... jeg føler det veldig spennende og nytt med nr 2 oxo jeg.... føles nesten som det er første gang. ingenting er likt. er mye syk som sist, men på en annen måte..... har også opplevd en sa i mellomtiden, og er mye mer engstelig nå enn sist. hønemor....
tjorven75 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 31. mars 2008 Er like spent som sist jeg også, men tenkte mer på at nå vet jeg mer om hva det innebærer å gå gravid, føde og ha barn.. Jeg opplevde også en SA (eller ma, er ikke helt sikker på forskjellen..) før jeg fikk minsten og det preget nok hvertfall begynnelsen av svangerskapet ja. Så den skjønner jeg veldig godt. Har heldigvis ikke den nå, har tenkt som så at når han klarte å feste seg med prevensjon så...
Mamma`n til Trym Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 Hei igjen!! Jeg gir deg gjerne noen tips til huset ditt. Hvis du har mulighet til å ta noen bilder av de rommene og sende på mail til meg og forteller hvade skal brukes til og ønskene er så ordner jeg det lett Mail: [email protected]
tjorven75 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 31. mars 2008 Det hadde vært topp ;o)) Kanskje du har en hjemmeside med ting og tang og priser og sånn?? Vi vet ikke helt hva eller hvordan vi skal gjøre dette.. Men må ha det klart til lillegutt kommer.. Tjohoo Hvis du vil kan du jo sende meg en pm...???
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #19 Skrevet 31. mars 2008 hei Noe nydelig i magen. har du erfaring med innredning av veldig gamle trehus med originale tømmer-vegger oxo? hos oss er disse røde. en bonderød farge som noen ganger virker litt rosablandet. taket er ubehandlet furu, og spisestuen har grønnmalte panelvegger. det er veldig bonde-koselig, men jeg vil gjerne lysne litt her jeg. skal legge nye smale furuplanker til gulv til sommeren. litt redd for å gjøre tømmerveggene usynlige oxo...
Mamma`n til Trym Skrevet 31. mars 2008 #20 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har hatt noen prosjekter med slike hus men ikke det er ikke det som de fleste har Men er det slike tømmervegger som jeg tror så skal det nok litt til før de blir usynlige. Ikke vær redd for å lysne litt, ditt hus har trolig nok av preg til å holde på den hyggelige bondestilen.
Mamma`n til Trym Skrevet 31. mars 2008 #21 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har desverre ingen hjemmeside, men det er bare å sende meg bilder på mail. Så sender jeg forslag tilbake Det gjelder både anonym og tjorven!
elin og gutta;) Skrevet 31. mars 2008 #22 Skrevet 31. mars 2008 hihi.... av en eller annen grunn trykte jeg på anonym-knappen over der ja.... er ikke såååå hemmelig da:) jeg er ikke noen data-nerd, så jeg vet ikke om jeg kan sende bilder på pm her, men om du kan sende e-post adr din til meg på pm, så skal jeg se hva jeg greier....må jo knipse noen bilder.... ikke bodd her så lenge, så jeg har ikke løpt rundt med kamera ennå.....
elin og gutta;) Skrevet 31. mars 2008 #23 Skrevet 31. mars 2008 så adr over her nå.... bare bittelitt distre.....
minnie77 Skrevet 31. mars 2008 #24 Skrevet 31. mars 2008 Jeg bor i revetal. Opprinnelig fra Rogaland. Er 30 og venter min nr 2, har termin okt...
tjorven75 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 31. mars 2008 Hehehe godt å se at det ikke bare er meg som er distre... ;o) Synes det hørtes kjempekoselig ut hos deg jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå