Gå til innhold

12 år og bestemor! ikke laaaangt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg satt og leste Bibelen i dag krøp min 3 år gamle datter, Lene, opp i sofaen til meg. De vakre blå øynene hennes var våte av tårer og jeg forsto at noe var galt. Jeg visste instinktivt at hun, min datter Hilde, var lei seg.

"Mamma jeg er gravid", sa hun.

Min verden raste sammen. Ute begynte regnet å pøse ned, det var lyn, torden og haggel. Måker skrek, ulver hylte og TV'en skrudde seg av. Babyen i magen spurte "Mamma, hva er i veien?" "Mamma, har Lise det bra?"

"Ti still, " sa jeg. Det er klart Hanne har det bra. Gå og lei en video eller dra til Burger King, sa jeg. Jeg forsto jo at fosteret også trengte oppmerksomhet.

Jeg så ned på Trine, holdt henne tett inntil meg. Er det Rufus, naboens hund som er faren? spurte jeg. Vi hadde alle ledd av hvor nusselige de var sammen. Nei, sa hun. Det er Petter, omstreiferkatten. Jeg fikk panikk. Min datter Hulda sammen med Petter?

Kaffekoppen klirret. Jeg var hvit i fjeset.

I hui og hast til legen bar det. Hun var allerede 114 uker gravid, så abort kommer nok ikke på tale. Hun trenger meg nå.

Godt å få satt ord på ting.

Puh-leaze...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen med dette innlegget? Gjør du narr av henne som hadde en 13 åring som er gravid? Det føles sånn. Ikke våger du å skrive underskrift heller...

Skrevet

Synes den var morsom jeg, kan ikke annet enn å le.....

Seriøst;

om det andre innlegget er seriøst så er det greit uansett....

Skrevet

Jeg lo i hvertfall så jeg grina!!! I get the point liksom...og signerer HI på denne..

Skrevet

er nok ironi i denne- også..

(Det rare er at jeg observerer at det i sånne type innlegg er "nye" folk innom. Altså nick man ikke ser her til daglig for oss som stikker trynet innom en gang om dagen eller oftere. Og de forsvarer seg med at "jeg er ny her på bim" eller "jeg pleier ikke å være på krangle"

er ikke så vansklig å skjønne hvorfor folk er anonyme da? De tør jo ikke engang innrømme at de er her- og har egne meninger. Tenk om noen er uenige. Ser B.B har skrevet det med å "tenne lys". Det er jeg enig i. Alle disse "sjenerte" nickene hiver seg rundt og klemmer, koozer og sender lykkestøv og tenner disse helvetes lysene. Hva hjelper det? Annet enn å tilsynelatene fremstå som en del av en stor, sammensveiset gjeng? Ser ut til at noen tar disse oppholdene sine på bim som litt over snittet viktig. Lager masse styr ut av ingenting..Tror dere at dere kommer til himmelen i stedet for helvete om dere meninger som heller mot flertallet? Og om dere sier imot noe som selv en trettenåring skjønner er sprøyt, så kommer dere til helvete? herrejemini... )

Grunnen til at jeg er anonym (og stolt av det) er fordi jeg ser hvordan dere behandler respekterte, fornuftige nick. Begynner å dra inn vekt, utseende, egnethet ol. Det hadde jeg ikke giddet å brydd meg om å kommentere. Du aner ikke hvem som er back de fleste nickene dine. Kanskje det er søstern din, sjefen din, eller hun venninna di du akkurat har driti ut på skravle??

Skrevet

Kan ikke annet enn å le=)

Skrevet

Tjolahopp tjolahei.

Skrevet

Herregud, så jævelig idiotisk.. nesten like idiotisk som jordanwannabe kjerringa med sykt dårlig humor baby oppgulp.

Dustekjerringer altså!!

Gjøre narr av hun som blir bestemor i en alder av 36.

Har tanken slått dere at hun skrev på kranglesiden for å ha mulighet til å være anonym.

Skrevet

Fyyyyyy så stygge dere er!!!!!

Skrevet

signer sånne uttalelser med nick, da?

hvis det er så ille at du må fyyyyy'e og banne...

Skrevet

Hvorfor det? Dere bare henger folk ut her...så nei takk du!!!

Skrevet

HA det vet du utmerket godt!

Skrevet

Vet du, det var utrolig bra skrevet. Lo faktisk så jævlig at jeg begynte å grine.. Ikke nødvendigvis fordi jeg ikke tror på innlegget som dette innlegget er basert på..men det spilte så utrlolig godt på fortellerstilen og dramatikken i det andre innlegget. Om man ikke kan sette pris på hvor treffende dette var...så får det bare være. Jeg har ikke ledd så godt på lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...