Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Vente til gutten på nesten to blir flinkere til å leke alene (i stedet for å kreve konstant oppmerksomhet), eller skaffe ham ett søsken til (med tilhørende bekkenhelvete og alt som følger med...)...? Kan ikke alle ringe mannen min og si at nr to er det beste valget? ;o)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 *ringer deg og minner om hvor jævlig det er med bekkenløsning*
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg vet godt hvor vondt det er. Det har fortsatt ikke gått over, nemlig.. :-( Men jeg er så glad i han vi har at jeg blir inderlig trist av å tenke på at jeg går glipp av flere. :-(
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Ingen som vil være på min side her? Pokker ta mannen som har satt seg på bakbena.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Hehe... Skjønner det sånn at du har kjempelyst på nr 2?? Men tror du ikke kroppen din har godt av å bli bedre først? Kan jo kanskje ende opp med å bli ganske så sengeliggende hvis du allerede er plaget... Har du forresten hørt med en lege/fysioterapeut hva du kan forvente deg i forhold til bekkenløsning om du blir gravid igjen nå? Tror kanskje jeg ville gjort det, jeg... Og så evt tatt det opp med mannen igjen...
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jepp, jeg har lyst på flere. Jeg vet at det er vanskelig å forutsi hvordan det kommer til å gå med bekkenet, og derfor har vi mer eller mindre slått tanken fra oss. Men så var det de skranglende egglederne mine da...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Jeg skjønner deg veldig godt! Jeg hadde ikke villet at lillegutt her skulle være enebarn så jeg tror jeg hadde fått samtale med lege/fysio og tatt sjansen. Sikkert angra som f*** om bekkenet ble forferdelig, men tror jeg hadde vært glad etterpå Lykke til! Håper dere finner en god løsning:)
lenej :o) Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 på grunn av at bekkenplagene glimret med sitt fravær mens mini grodde, så har jeg blingset til på aternativ nr 2, for mini er som en klegg på meg nå, og trenger søsken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå