Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått så sinnsykt vondt i det ene brystet,det er helt ømt og verker og smertene er i hele brystet pluss at jeg verker litt under armen og har litt vondt mellom brystkassen når jeg trekker pusten...jeg har ammet i 9 måneder og jeg har egentlig så og si sluttet og amme men har litt melk igjen i det ene brystet som jeg har vondt i.jeg syns ikke det virker som brystbetennelse heller for jeg er ikke rød noen plasser og ikke kjenner jeg noen harde tette melkeganger heller.hva kan det være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken side er det på?

Skrevet

det er på den venstre siden

Skrevet

Sikkert lurt å ta kontakt med helsesøster.

Skrevet

Først: Ring helsesøster på mandag.

Er puppen litt hard også?

For meg så høres det ut som om det er brystspreng du har. Har du prøvd å pumpe deg? Du sier du har litt melk i den ene puppen, den du har vondt i.

Sånn som du beskriver det pluss litt hard pupp i tillegg har jeg og da har jeg brystspreng. Men nå er vi jo forskjellige så er jo ikke sikkert du har det da,men et forslag bare..

Men ring i morgen og hør du...=o)

Skrevet

ja hvis dette ikke går over til i morgen ringer jeg helsesøster med en gang ,det skal være sikkert :-) brystet er ikke hardt i det hele tatt det er helt som vanlig bare utrolig ømt og det er liksom vondt i hele brystet når jeg tar på det.

-hovedinnlegger

Skrevet

Jeg hadde nok ikke ventet til mandag - det kan sette seg betennelse i det hvis det er spreng som ikke får løst seg opp og kommet ut.

Ta deg en tur på legevakten (kanskje du kan få nesespray som kan hjelpe å løse opp om det er melk som sitter fast der?

Bedre å gå til lege en gang for mye.....

Lykke til og god bedring ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...