yasmina Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 mini begynner ogsaa sammen med storebror. Mini blir 2 i juni og det begynner aa bli ganske klar for barnahage. Men jeg har ikke vaert helt fornoeyd med storebrors barnehage saa har ikke villet sende ham dit. Men i dag har jeg faatt ordnet med bytte for storebror og mini kan ogsaa begynne der. Saa om en mnd tid er de begge i bhg.... Skal bli litt rart aa vaere lene frem til junior i mage kommer, men litt herlig ogsaa. Dessuten saa skal mini kun gaa 3 dager i uka da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå