82glad Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Er det mange her som kun går til sin fastlege for kontroller? eller er dere også til jordmor?
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Her blir det bare lege. Vi har ikke jordmor i kommunen for tiden så da er jo i grunnen valget ganske enkelt.
Silje`mor Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Går kun til lege denne gangen. Under sist svangerskap gikk jeg til jordmor og lege. Legen tok seg av det medisinske og jordmor forberedte oss på fødselen. Dette fungerte kjempe bra! Denne gangen føler jeg at det holder med legen.
Mitt 2 barn Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Denne gangen vil jeg bare gå til jordmor. Føler jeg blir bedre tatt vare på, hun har tid til å lytte!
NormaJean Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 går kun til lege, men det er mest fordi det har vært så utrolig mye lege/sykehus besøk og jeg ikke har orket å snakke med flere om situasjonen min. men og fordi jeg ikke har greid å få ut fingern... hehe må vel kanskje ringe helsestasjonen og spørre snart. er i uke 19 nå.
MiaTherese#HAR FØDT# Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Jeg går til lege og jordmor, er førstegangs så syns det er fint og ha legen der til det medisinske samt sykmeldinger osv også har jeg jordmora til og snakke med om alt som skjer under en graviditet samt fødsels forbredende, syns det er helt supert, og føler meg godt tatt vare på!
sonnenschein Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Jeg vil kun gå til jordmor, synes at hun sitter med adskillig mer kunnskap om graviditet og fødsel - jeg føler meg forstått. Må selvfølgelig gå til legen hvis det er noe medisinsk som må avklares. Men det er jo stor forskjell på leger, og stor forskjell på jordmødre. Har vært heldig med jordmora mi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå