Syrin84 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 jeg kan ikke navngi noen.. det er ikke lov vettu. syns det sier seg selv.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Hvis det er de som vanligvis henger her inne på krangle tror jeg ikke det spiller noen rolle til eller fra hvorvidt du navngir dem ettersom moderator ikke vil bry seg om det uansett.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Ja, for du viser jo en ekstrem modenhet i det du skriver nå.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Hos deg blir det faktisk veldig påtatt hvordan du ikke skal følge strømmen.... Men det er jo litt gøy da;-)
Syrin84 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2008 hehe, der tar du feil. jeg skreiv "følge strømmen", mer som et hint, for det ville vært litt frekt å kalle deg en streber. det er litt påtatt hvor mye du har rompesleika her inne også.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Kanskje jeg tar feil, men tar bare standpunkt ut fra det jeg ser. Akkurat som du gjorde nå... Om du vil karakterisere meg som en "rompesleiker", så er det din vurdering. Stort sett har jeg det bare gøy her inne;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå