A og G Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Noen som vet om noen gode stellevesker? Skulle egentlig kjøpe den som hører til vogna, men den er gått ut av produksjon, og så har de ikke den fargen...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Har en SkipHop dash som jeg er veldig fornøyd med. De har den på www.alexi.no tror jeg.
Mamma`n til Trym Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har akkurat vært på jakt etter stelleveske og må si det er mye merkelig på markedet nå. Mange av dem er så store og knotete. Håpløst! Jeg endte opp med å kjøpe en babybjørn stelleveske som hadde gått ut av produksjon som ei venninne av meg har som er veldig praktisk og fin. Jeg fikk mannen i butikken om å vri seg rundt og ringe litt rundt for å få tak i akkurat den jeg villle ha. Noen dager senere hadde jeg den Men du kan jo kikke på finn.no og søke på stellevesker for å se om det er noen som skal selge den du vil ha.
Slæsh84 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Du kan få en rimeli stelleveske gjennom ebay.com Eg kjøpte fra USA en Tommy Hillfiger stelleveske å bet. kun 413kr. Det er inkludert frakt... Dollaren e så lav nå at en får di veldli rimelige:)
*tybber* Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg kjøpte SkipHop Dash på www.kiwikidsgear.com Kom på rett under 500,- Kjempe fornøyd!! )
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har også sett meg ut SkipHop Dash. Den får du til omkring 500,- inkl frakt på kiwikidsgear.com, eller du kan kjøpe den på Ebay. Der er den betraktelig mye billigere! Kiwi Kids bruker å merke forsendelsen som pakke, slik at du slipper toll og moms. Det ser imidlertid ut til å Tollvesenet har fattet mistanke om at Kiwi Kids IKKE er en snill bestemor med 5000 barnebarn i Norge, som hun sender gaver til i tide og utide, så de har begynt å ta langt flere stikkprøver. Dermed kan det bli enda billigere å bestille over Ebay, siden leverandøren derfra vil være langt mer "ukjent". Bare et tips til dere som snylter på staten... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå