murmelmamma Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Og jeg har vridd hodet mitt for hvordan man gjør det...har laget en "testkake" i dag...og nå står det en KNALL rosa sjokoladekake i kjøleskapet...pyntet til trengsel med rosa griser...og jenta er superfornøyd...jaja... blir vel lykke på en barnehageavdeling med 7 jenter av 10 barn...knis...men det er først i april...godt å være ute i god tid.....
Fire småtroll Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 He, he, sønnen min ville ha grønn dinosaurkake han.... Jeg bare laget en vanlig smørkrem uten kakao, men med grønn konditorfarge i jeg, ble så fint atte ;-)
murmelmamma Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 vanlig sjokoladeglasur laget på hvit sjokolade....og med masse rød konditorfarge i ...ble flotte saker det! veldig enkelt..bare jeg kom på det...
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Eldstesnuppa mi hadde bursdag igår. Lagde prinsessekake som denne.... http://www.freiahjemmekonditori.no/freiahjemmekonditori/page?siteid=freiahjemmekonditori-prd&locale=nono1&PagecRef=573 Kjempesukksess =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå