meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hvilket merke har dere kjøpt,og har baby delen trådløs base?? skal kjøpe i morra,så bare lurer...
Nætte;mortil2 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Vi skal kjøp en supernova.. Den har oppladbar base. Har brukt den på jobb og er imponert over den der, siden vi har prøvd flere forskjellige typer. Kun den som har funket rett... Litt dyr, men investerer gjerne noen kroner i den for å få en bra en.. Har en phillips til førstemann og den skal bare KASTES!!!! Har også flere vennepar som er kjempefornøyde med sin supernova.. Noen har hatt den inne til reparasjon, men det kan hende med alle..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Vi hadde en TopCom som vi kjøpte på Chlas Olsson til lillemor. Men den er egentlig noe drit. Nå har batteriet streiket i foreldre-enheten og det er visstnok ikke bare å putte vanlige batterier inni. Så jeg tror det lønner seg å bruke litt penger på det hvis du kommer til å bruke den mye. Vi har brukt vår minimalt så det har liksom vært helt greit med en billig en. Har hørt mye bra om SuperNova.
3småtroll♥ Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Vi har supernove fra 1.mann og den er fem år gammel. Vi har aldri hatt noe problemer med den og har brukt den i 4 år sammenhengende! Kommer til å bruke den til lillemann nå oxo. Jeg har hørt flere som har hatt philips som har vært veldig missfornøyde så den er ikke å anbefale! Hadde valgt supernova sin igjen jeg!
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 ok:) takk for svar..vi har oxo phillips nå til eldstemann,og den skal kastes den også. Slår inn på ALT,og skurrer heeele tiden!!
Jordbæret <3 Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg skal kjøpe doro bm50. En helt ny på markedet og er ikke kommet i butikkene enda. Veiledende pris er kr.1100, men jeg fant den på www.teleT.no til 830 kr inkludert frakt. Jeg leste også en svensk test av den og den kom veldig godt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå