lille oss Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 jeg skal reise alene med jenta mi på da fire.. håper det går greit jeg. jeg vet jo at det kan komme til å bli ensomt siden vi skal være der i 2 uker, men jeg må bare prøve.. uff,kjenner jeg er nervøs. enda godt det er en stund til vi skal reise=)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Blir nok ein veldig koseleg tur. Er misunneleg kan man si. Må ha god tur når den tid kommer da
Sjokoladekaka Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Eg har vore på tur aleine med sønnen min:) Og det går veldig bra i reise med barn aleine:)
nickoline og supermann Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 jeg har reist på tur med gutten min alene. går så fint så. traff allerede en annen alenereisende mamma på flyplassen. vi var litt sammen på stranda og spiste sammen et par kvelder. hvor skal du?
silhah og emilie Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 husk at det er myyyye enklere å bli kjent med mennesker når du er ute å reiser:) syns du er skikkelig tøff jeg som gjør det:)
Kosel Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg drar på tirsdag med mini på 8mnd... c",) Blir godt med litt sol og sommer.
lille oss Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 vi skal til gran canaria, bahia feliz=) har vært der før,så er litt kjent der og det er greit. også er det heeeelt rolig der! nesten bare familier, jeg tror ikke jeg så en eneste uteplass=) er vel ikke det at jeg skal reise alene med henne i seg selv jeg gruer meg litt til, men heller det at jeg blir sittende alene hver kveld i 2 uker etter hun har lagt seg...
lille oss Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2008 vi reiser ikke før i oktober, så det er en stund til=) men vi gleder oss allerede. spesielt jenta mi, hun storkoste seg sist gang vi var i syden=)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Høyres kjempe kos ut. Hadde eg hatt to veker til gode i oktober skulle eg jammen ha slått følge. Har vert å kikket litt på priser og steder. Får vel vente med det til neste år.
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 hei hei! det vil gå kjempefint:) Jeg og datteren min på da 3.5 år reiste til Mallorca i september i fjor......... Hun snakker om den turen hele tiden, vil tilbake:) Vi koste oss, selv om vi ikke ble kjent med noen egentlig,..
Solstråle* Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Synes du er kjempetøff som reiser alene. Hadde veldig lyst å gjøre det selv, en turde ikke helt. Så meldte tante og onkel seg frivillig.... hehe... Dere får ha god tur når den tid kommer! Blir sikkert kjempe kjekt for både deg og datteren din.
Athina' Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Hun er jo stor så det går helt sikkert bra ! :-)) Jeg skal reise alene med gutten som da er 5 mnd og ei på 13 år som tro meg det ikke blir mye hjelp i for hun har sine ting å gjøre på hotellet hehe. Er veldig greit å dra på sånn resort for da er det noe for alle. Selvsagt for meg som reiser med lillegutt så blir jeg låst, men bestilte happy baby leilighet som ligger rett ved bassenget så det går nok helt fint :-) God tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå