Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Lille prinsen sølte nettopp litt vann på, men jeg tørka opp, trykka jeg sikkert på noen taster.... Nå er alt oppe forsvunnet-adresselinjen ol.... Hva gjør jeg nå. Det kommer frem når jeg tar musen opp, men forsvinner når jeg tar den bort....
Attekattenoa Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Prøv å trykk på noen av de F-tastene. Er én av knappene mellom F9 og F12 tror jeg, sitter ved mac nå så husker ikke helt sikkert:-)
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Vet du hvordan den ska se ut????
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Nede har visst og noe forsvunnet-kan ikke se klokken f.eks
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Juhuuuuu-klarte det Trykka på "fullskjerm" på verktøy....nå er alt som det bruker å være!!!! Det var mye bedre ja
Attekattenoa Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Hm, merkelig. F-tastene er de som ligger helt øverst på tastaturet. Fra F1 til F12. Vet ikke om det løser problemet men prøv du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå