Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 nå må jeg spørre litt dumt. så mange prater her om slimprompen som skal gå eller har gått..... hva prater dere om?? jeg er gravid for annen gang og ikke noe slimprompen...
trippi Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 ikke slimprompen, men slimproppen... en tapp som ligger helt nederst der åpningen bjynner.. den må bort for at det skal åpne seg...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 takk for svaret.men jeg har ikke opplevt det første gangen....hvordan legge jeg merke til det da.??? sorry at jeg spørre så du dumt.
trippi Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 ikke vet jeg.. ikke alle som merker at den faller av tror jeg..
Mirabella1 Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Dere merker den når dere tørker dere etter et dobesøk og det er masse slim på papiret. Slimet er ganske fast i konsistens og blankt/lysegult og kan inneholde blodtråder. Hele kan komme på en gang, ca 2 ss eller den kan gå over flere dager.. (sorry detaljer)
monilu- Har født Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Det er ikke hos alle at denne slimproppen går før fødselen. Har født to ganger og aldri hatt så mye som en dråpe slim i forkant.
♥marita&jentene♥ Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 slimproppen er noe som går hos noen og som ikke går i det hele tatt med andre..ihvertfall ikke så de merker det.. jeg så ingenting til slimproppen forrige gang,mens denne gangen har den gått i snart en uke:)den er lysegul/blank og har gjerne litt spor av blod i seg...
april08baby Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Da slimproppen gikk sist gang skjønte jeg med en gang hva det var. Er som navnet tilsier en hel haug med slim. :-) Du vet hva det er hvis den kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå