lille oss Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 jeg skal reise alene med jenta mi på da fire.. håper det går greit jeg. jeg vet jo at det kan komme til å bli ensomt siden vi skal være der i 2 uker, men jeg må bare prøve.. uff,kjenner jeg er nervøs. enda godt det er en stund til vi skal reise=)
*ale* Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Har en venninne som gjør det hele tiden:) Mannen hennes jobber utenlands, så hun og dattra som nå nettopp ble 5 har reist til Kreta flere ggr i året alene i alle år. De storkoser seg og slapper max av.. Så det blir nok bra skal du se... Deilige slappe dager i sola....
*Minnie Mus* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 det hadde jeg gjort hvert år hvis det var opp til meg. Men ei på 4 må det være bare helt supert.
lille oss Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 hehe, joda d blir nok helt fantastisk å dra md jenta mi, men det je tenker er kveldene etter hun har lagt seg... jeg må tross alt sitte alene i 2 uker uten noen å snakke med da.. jeg er passe sjenert av meg=) vi skal til gran canaria, bahia feliz:D
*ale* Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Ta med deg godt lesestoff, og sitt på verandaen og les og ta et glass vin hver kveld:) Kommer til å bli noe du husker med glede i ettertid, lover:)
lille oss Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 ja, det blir sikkert det=) gleder oss masse, samtidig som jeg er litt smånervøs, men det går nok over når vi har kommet oss av gårde:D
*ale* Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Ville nok også grudd meg litt men blir bra når dere kommer dere avgårde:)
*Minnie Mus* Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Du finner sikkert noen å prate med. Gjør BESTANDIG jeg når jeg reiser nedover i alle fall. Om jeg er alene eller ei har aldri spilt noen rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå