Gå til innhold

nå er sydenreisen bestilt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal reise alene med jenta mi på da fire.. håper det går greit jeg. jeg vet jo at det kan komme til å bli ensomt siden vi skal være der i 2 uker, men jeg må bare prøve.. uff,kjenner jeg er nervøs. enda godt det er en stund til vi skal reise=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninne som gjør det hele tiden:) Mannen hennes jobber utenlands, så hun og dattra som nå nettopp ble 5 har reist til Kreta flere ggr i året alene i alle år. De storkoser seg og slapper max av..:)

Så det blir nok bra skal du se... Deilige slappe dager i sola....

Skrevet

det hadde jeg gjort hvert år hvis det var opp til meg. Men ei på 4 må det være bare helt supert.

Skrevet

hehe, joda d blir nok helt fantastisk å dra md jenta mi, men det je tenker er kveldene etter hun har lagt seg... jeg må tross alt sitte alene i 2 uker uten noen å snakke med da.. jeg er passe sjenert av meg=)

vi skal til gran canaria, bahia feliz:D

Skrevet

Ta med deg godt lesestoff, og sitt på verandaen og les og ta et glass vin hver kveld:) Kommer til å bli noe du husker med glede i ettertid, lover:)

Skrevet

ja, det blir sikkert det=) gleder oss masse, samtidig som jeg er litt smånervøs, men det går nok over når vi har kommet oss av gårde:D

Skrevet

Ville nok også grudd meg litt men blir bra når dere kommer dere avgårde:)

Skrevet

Du finner sikkert noen å prate med. Gjør BESTANDIG jeg når jeg reiser nedover i alle fall. Om jeg er alene eller ei har aldri spilt noen rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...