KaWi Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Puuuh! Endelig så var det min tur til å jumpe over til andre trimester. Er meget glad og lettet for det! Ha en fantastisk dag jenter!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Heisann og velkommen inn hit! En fin dag til deg og...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Ja, ikke sant det er deilig å være over de første nervepirrende 12 ukene?! Hoppa over i går jeg, og merker at jeg slapper litt mer av nå. Hvordan er formen din da? Jeg har aldri hatt noe å klage på jeg altså, men merker faktisk at jeg begynner å få mer energi igjen. Sovner ikke halv ni på sofaen hver kveld faktisk
KaWi Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Det er utrolig å være over de første 12 ukene, men mer energi.... nja, jeg våknet nettopp etter en laaang strekk i sengen.... Men er nok ikke så sliten midt på dagen som jeg var. Ellers så har jeg vært heldig, ikke noe særlig kvalm eller noe, bare litt "uggen" hvis jeg ikke får mat når jeg er sulten, eller får sovet når jeg er trøtt. Og holder ut til kl.22.30 på kveldene nå, så det er stooort! Så jo, egentlig er nok formen begynt å bli bedre! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå