Gå til innhold

skjønner meg egentlig ikke på dette:

Anbefalte innlegg

Skrevet

en som sluttet å røyke da hun gikk gravid begynte å røyke etter hun var ferdig med ammingen. hva er virkelig vitsen med å begynne igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, smart er det jo ikke, men jeg må si at enda det er 9 år(!!) siden jeg sluttet å røyke, hender det fortsatt at jeg har forferdelig lyst på en røyk altså! Så jeg kan skjønne at det ikke er helt lett å motstå fristelsen...

Skrevet

Mora mi gjorde det samme. Slutta då ho vart gravid med søstra mi, og begynte å røyke igjen 5 år, 2 barn og 2 ammeperioder seinere. Utrulig dumt. Men røyking er for mange også ein sosial ting, og det er ikkje berre nikotinen som er vanskelig å gi opp. Så snart ho var ferdig med permisjoner og slikt så var det tilbake i jobb. Då kvardagen kom så kom og røykesuget sammen med dei gamle rutinane då inkludert røyken.

Skrevet

Noen ting skjønner man ikke før man opplever det selv...

Skrevet

Jeg gjorde det samme, av den enkle grunn at jeg enda hadde lyst på røyk. Røykte sporadisk frem til i høst hvor det ble sjeldnere og sjeldnere. (kunne gå en uke mellom hver gang)

Nå var jeg så heldig at å slutte igjen gikk som en lek, tok en røyk i jula og ble veldig dårlig.

Har ikke røykt siden det, og har ingen planer om å røyke igjen.

Skrevet

Vet om ei som begynte igjen etter ammeslutt for å gå ned de siste kiloene etter svangerskapet. Smart!! ;o)

Skrevet

Jeg kan skjønne det, men jeg skjønner også at du ikke sklønner det hehe. Jeg sluttet å røyke et par mnd før jeg ble gravid siden jeg jobbet en periode på lungeavdeling ved et sykehus. Det skremte vettet av meg for jeg vil helst ikke ende opp slik ( vil ihvertfall ikke øke sjansene for det) Men det ble litt fest røyking i røykekutt perioden, men da jeg testet positivt var det slutt. Det var den beste motivasjonen for meg. Jeg vil at barnet mitt skal vokse opp uten frykt for at mamma skal få lungekreft. Jeg husker hvor redd jeg var for det selv da jeg var liten .

Men det er nok det å finne den rette motivasjonen og jeg fant min. Har ikke røykt på 2 år og det frister ikke .

Skrevet

Røykeavhengighet/røykesug får folk til å tenke litt merkelig. De patetiske/dårlige unnskyldningen de har for å røyke el begynne igjen trur de faktisk på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...